Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את אחד הטיפולים שזוכים להצלחה רבה

הכירו את אחד הטיפולים שזוכים להצלחה רבה

בעבר נהוג היה ללכת לרופא שיניים רק במקרים של כאבי שיניים. היום, לעומת זאת, גוברת המודעות גם לטיפולים אסתטיים. לכן טבעי שגם אתם תחשבו על השאלה – איך תוכלו לשפר את החיוך שלכם ולשנות אותו? אחד מהטיפולים שזוכים להצלחה רבה הוא ציפוי חרסינה, ציפוי למינייט, כך שגם לכם כדאי לבדוק במה דברים אמורים. הטיפול הזה מתאים לתיקון של פגמים אסתטיים שונים בפה, בעיקר בשיניים הקדמיות. אם חיפשתם מקום מוביל לטיפולים מהסוג הזה, פנו אל קבוצת מרפאות מדארט ותראו שכאן תיהנו מהשילוב בין מקצועיות ובין אדיבות רבה.

ציפוי למינייט – מתי זה מומלץ? 

בבואנו לנסות ולהבין מתי ציפוי למינייט יכול להתאים, אנחנו רואים שיש לא מעט מקרים שבהם זו יכולה להיות בחירה טובה. למשל, אם יש לכם כתמים שונים על השיניים, שברים קטנים, צבע כהה וכדומה. ציפוי כזה יכול לעשות את העבודה גם במקרה שנרצה לסגור רווחים בין השיניים. לכן, ברור מדוע עוד ועוד אנשים משתמשים באופציה הזאת. הטיפולים האלה לרוב דורשים השחזה מועטה של השיניים, כך שאין בהם סיכון. בנוסף, אם חששתם לרגע שישימו לב בחיוך שלכם שיש לכם ציפוי, דעו שזה לא כך. כל עוד אנשי המקצוע הכי טובים שיש יעשו לכם את הטיפול והחומר מחקה בצורה מצוינת את מראה וגוון השן, כולל הברק הטבעי שיש לה.

מרפאת שיניים מקצועית עם ציוד משוכלל 

בין אם האפשרות של ציפוי למינייט נשמעת לכם מעניינת ובין אם אתם רוצים לעשות כל טיפול שיניים אחר, צריך לבדוק לאן אתם פונים. זה לא סוד שבכל עיר בישראל יש שלל מרפאות שיניים, ובחלק מהן מחכים לכם רופאי שיניים נהדרים. אם אתם מחפשים את השילוב המוצלח בין מקצועיות, מומחיות (מומחה לרפואת הפה, מומחים לכירורגיה פה ולסת, מומחים לפריודונטיה, מומחים לטיפולי שורש) מכשירים מתקדמים וטכנולוגיה מובילה, פנו אל קבוצת מרפאות מדארט. הקבוצה נוסדה בשנת 1991, ונכון להיום יש לה שלוש מרפאות שיניים מתקדמות ומשוכללות ביותר. תוכלו לעבור במרפאות האלה שלל טיפולי שיניים מובילים, הן ברמת בריאות הפה והן ברמת האסתטיקה. מעוניינים לקבוע תור עוד היום לטיפול הדרוש לכם? חייגו למספר: 1599-50-1599ותראו שתצאו מרוצים.

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים