Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השתלת עצם בחניכיים

התקנה של שתלים דנטליים בפה יכולה להיתקל במכשול כאשר עצם הלסת, באיזור המיועד להשתלה, אינה מספיקה לביצוע החדרת השתלים לעצם. במקרים הללו ניתן לבצע תהליך טיפולי הנקרא ‘השתלת עצם בחניכיים’. השתלת העצם היא טיפול המתבצע בהתאמה אישית מלאה לכל מטופל ובהתאם למצב העצם בלסת. בין המטופלים המגיעים לטיפולי השתלות שיניים עם שתלים דנטליים ניתן לראות הבדלים מהותיים. לחלקם יש עצם צרה מדי לשתל הדנטלי ולחלקם עצם נמוכה מדי. אם כן, בכל הנוגע לעצם הלסת, כל מקרה לגופו וההחלטה לדרך הביצוע של הטיפול נקבעת על-ידי רופא השיניים יחד עם המטופל. 
 

השתלת עצם בפה בתהליך בניית עצם

 
חוסר בעצם לסת להתקנת שתלים דנטליים ניתן לפתרון בדרכים שונות כאשר אחת הדרכים היא השתלת עצם בפה בתהליך הנמשך מספר חודשים. רופא השיניים מבצע טיפול ייחודי הכולל מילוי בחומר תחליף לעצם אשר נקלט בתהליך בניית עצם באופן טבעי. עם תום תהליך קליטת העצם, מבצעים את החדרת השתלים הדנטליים במקומות בהם יש חוסר בשיניים.  
 

השתלת עצם בשיניים מסוגים עצם שונים 

 
תהליך השתלת עצם בשיניים יכול להתבצע על-ידי חומרים שונים כגון תחליפי עצם וסוגי עצם. סוגי החומרים העיקריים להשתלת עצם הם:
  • שימוש בחומרים מינרליים מעצמות חזיר או פרה.
  • עצם עצמית מאיזור עקירה.
  • שימוש בחומרים מינרליים מעצמות הנתרמות לבנק העצם.
  • עצם סינטטית. 
הבחירה בחומרי המילוי לעצם החסרה תלויה בזמינות שלהם עבור מרפאת השיניים המבצעת את תהליך טיפול השתלת השיניים במלואו.
 

השתלת עצם בלסת – לאיזו מרפאה הולכים?

 
אם אתם זקוקים להשתלת עצם בלסת, רשת מרפאות השיניים מדארט Medart היא הכתובת עבורכם! רשת מרפאות השיניים מדארט Medart כוללת 3 מרפאות שיניים מקצועיות באיזור המרכז ובאיזור ירושלים המציעות טיפולים מתקדמים להשתלת עצם בחניכיים עם הציוד המתקדם ביותר הקיים היום. צוות מרפאות השיניים מדארט Medart מציע לכם להגיע לאחת המרפאות המקצועיות של הרשת לבדיקת אבחון ראשונית, על מנת לבדוק את מצב עצם הלסת כהכנה לטיפול התקנת שתלים דנטליים במקומות בהם יש חוסר בשיניים. 
 

השתלת עצם בחניכיים ברשת מרפאות השיניים מדארט Medart

 
לתיאום בדיקת אבחון ראשונית באחת המרפאות של רשת מרפאות השיניים מדארט Medart, השאירו את הפרטים שלכם באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם לתיאום בדיקת האבחון במרפאת השיניים מדארט Medart הקרובה ביותר אליכם.