Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המון מטופלים שואלים אותנו איך עושים השתלות שיניים בהרדמה מלאה , אז בואו נסביר קצת על התהליך של טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

מדריך הידע על השתלות שיניים בהרדמה מלאה

כאשר שואלים איך עושים השתלות שיניים בהרדמה מלאה חשוב לדעת שהשתלות שיניים נעשות בדרך כלל בהרדמה מקומית שכן היא מפחיתה את הכאב ואי הנוחות תוך מתן רמת בטיחות גבוהה. כאשר יש צורך לעבור את ההשתלות תחת הרדמה כללית, בשל מורכבות והיקף הטיפול או בשל  חרדה דנטלית / רפלקס הקאה מוגבר, הרי שאין הבדל באופן הטיפול עצמו. הטיפול עצמו מבוצע בדיוק באותו אופן. השימוש בהרדמה כללית מקל על המטופל שלא יכוללעבור את הטיפול באמצעים מקומיים ומקל על הרופא, אם המטופל עלול לזוז  ולהפריע למהלך הטיפול המיטבי.

תהליך השתלת השיניים

ראשית, רופא השיניים ירדים באמצעות זריקת הרדמה את האזור בו יבוצע הטיפול לאחר מכן, יתבצע חתך ברקמת החניכיים לצורך חשיפת העצם לצורך הברגת השתלים לתוך עצם הלסת ליציבות. לאחר מכן, רופא השיניים יסיר כל עצם נוספת מסביב לשתל ויעצב אותה כך שתשתלב כראוי בלסת וביחס לשיניים סמוכות ונגדיות. לבסוף, יסגרו את הפתח ברקמה עם תפרים ובמידת הצוך יחבשו את החניכיים.

השתלות שיניים – רק אצל מקצוענים

מעבר לכל ההסברים שניתנו כאן – חשוב לזכור שלשאלה איך עושים השתלות שיניים בהרדמה מלאה יש עקרון אחד חשוב מאוד – לבצע את התהליך המתאים למטופל הספציפי. אין טיפול שמתאים לכולם. יש לבנות לכל מטופל את הטיפול המתאים לו באופן אישי. במדארט ישנו צוות מומחים המלווה כל מטופל החל מהבדיקה הראשונה ובמהלך כל הטיפול.

בזכות אפשרויות ההרדמה – פחות זלזול במצב השיניים

אם בעבר החשש של אנשים להגיע למרפאת שינים בגלל חשש מכאב , רפלקס הקאה, פחד ממחטים, פחד מהמקדחה היה גדול. כיום בזכות האפשרות הקיימת של טיפול בשיניים באמצעות הרדמה מלאה אנשים רבים חדלו לדחות טיפולי שיניים ומצאו דרך לטפל בשיניים. הדבר מפחית במידה ניכרת איבוד שיניים בגיל צעיר , מפחית מאוד את כמות הטיפולים המורכבים ומאפשר ליותר ויותר אנשים להיות פתוחים יותר לאפשרות של טיפול שיניים – ולא רק כשמתחיל לכאוב.

כשזה מושלם למטופל – זה מושלם גם לרופא השיניים

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה כללית

אתם לא זוכרים מתי היה לכם יום ללא כאבי שיניים? או שלאחרונה אתם שמים לב שהשיניים שלכם במצב עוד יותר חמור? האמת היא, שבעיות שיניים רק הולכות ומחמירות אם לא מטפלים בהן. לכן טבעי שגם אתם, כמו אנשים רבים אחרים שנמצאים במצבכם, תרצו למצוא פתרון לעניין. אם ברור לכם שאתם צריכים לעבור השתלת שיניים, אך חוששים ומפחדים, כדאי שתדעו שיש אפשרויות שונות בתחום הזה. למשל, היום אפשר לעשות השתלת שיניים בהרדמה כללית וזו אפשרות שבהחלט כדאי לבחון לעומק. אם חיפשתם מרפאת שיניים מובילה לטיפולים מהסוג הזה, כדאי שתדעו: קבוצת מרפאות מדארט זו הבחירה הנכונה.

למה כדאי לעשות השתלת שיניים בהרדמה כללית?

אתם מתלבטים בין השתלת שיניים בהרדמה כללית ובין אפשרויות אחרות? אם כך, כדאי שתכירו את היתרונות הרבים של השתלת שיניים שנעשית בהרדמה מלאה:

  • אתם לא חשים בכאב
  • הטיפול מאוד יעיל כי מרביתו מבוצעת ביום אחד

לכן ברור מדוע היום עוד ועוד אנשים החוששים מטיפול שיניים / מהשתלות שיניים ודחו את הטיפול במשך שנים, בוחרים באפשרות הזאת. כמובן שצריך לבדוק שאתם בוחרים צוות רפואי מוביל, הכולל מומחים מתחומי הכירורגיה הדנטלית: מומחה בכירורגיית פה ולסת או מומחה לכירורגיית חניכיים / מומחה לפריודונטיה, בהתאם לצורך הטיפולי הספציפי שלכם. בנוסף, כל טיפול שעושים בהרדמה מלאה יכול להתבצע רק אחרי בדיקות כלליות של המטופל. צריך לוודא שאתם במצב בריאותי תקין כדי שתוכלו לעמוד בהרדמה המלאה בלי שום סיכונים.

קבוצת מרפאות מדארט – המקום לכל השתלות השיניים שאתם צריכים

בין אם עליכם לעבור השתלת שיניים פשוטה ומינימאלית או טיפול כירורגי נרחב  בהרדמה מלאה ובין אם אתם צריכים לעבור כל טיפול שיניים אחר, קבוצת מרפאות מדארט זו בחירה נכונה. המקום הוקם בשנת 1991 ומאז ועד היום יש לקבוצה כבר שלוש מרפאות שיניים מובילות וצוות של 16 רופאי שיניים מנוסים ומומחים בתחומי רפואת השיניים השונים. בנוסף, כאן תוכלו לעבור סוגים שונים ומגוונים ביותר של טיפולי שיניים, החל מהשתלות, טיפולי שורש ושיקום ועד טיפולים אסתטיים שונים, כמו הלבנת שיניים, יישור שיניים וציפויים אסתטיים. המרפאות של הקבוצה משוכללות ומתקדמות. משמעו שבכל מרפאה תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד מתקדם כמו צילומים דיגיטאליים, פנורמי דיגיטאלי, סורק דנטלי ומכשירי לייזר מתקדמים שמסייעים לרופאים לבצע את עבודתם נאמנה. אל תדחו את הדברים ופנו עוד היום למספר: 1599-50-1599 כדי להזמין לעצמכם תור. כך תוכלו להבטיח שאתם מטפלים בבעיות השיניים בצורה הכי מקצועית שאפשר.

השתלת שיניים בהרדמה כללית

מידע נוסף אודות השתלת שיניים בהרדמה מלאה

ניסיתם לדחות כמה שיכולתם את טיפול השיניים הדרוש לכם? יש לכם בעיה שגורמת לנשירה של השיניים וברור לכם שאתם חייבים לעבור השתלה? אם כך, כדאי שתדעו: היום אפשר לעשות טיפולי שיניים שכוללים השתלות שיניים בלא מעט מרפאות. אם אתם חוששים מטיפול שיניים, מכל סיבה שהיא: החשש מכאב , פחד מזריקות ומחטים, חשש מרעש ותחושת הקידוח, רפלקס הקאה מפותח, כיום ישנם מגוון רחב של טכניקות ואמצעים להתגבר על מה שמפריע לכם. החל מטיפול תחת גז צחוק ועד השתלת שיניים בהרדמה מלאה, כך שלא תרגישו בכלל חלק מהטיפול עצמו. תוהים לאן כדאי לפנות לצורך טיפול כזה? קבוצת מרפאות מדארט זו הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה.

מהם היתרונות של השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

אתם מתלבטים האם לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה? להשתלה בהרדמה מלאה יש יתרונות רבים. ראשית, כפי שנזכר לעיל, אתם לא תרגישו את הטיפול. כל הטיפול נעשה כשאתם במצב רדום לחלוטין.  שנית, טיפולים כאלה, אם הם מתבצעים על ידי צוות רפואי מוכשר ומקצועי, מובילים לתוצאה טובה. מעבר לכל אלה, כאשר עושים השתלת שיניים תחת הרדמה, אפשר לקצר את התהליך. כלומר, במקום להגיע מספר פעמים לרופא השיניים ובכל פעם לעשות חלק אחר של הטיפול, הרי שכך תוכלו לרכז חלק גדול מהטיפול ביום אחד.

איך לבחור מקום מוביל להשתלות שיניים מהסוג הזה

השתלת שיניים בהרדמה מלאה היא  טיפול שהרבה רופאי שיניים מציעים היום. יחד עם זאת, בבואנו לבדוק ולהחליט איפה באמת נרצה להיות מטופלים,  עלינו לבחור  מקום בו נרגיש בביטחון ובנוחות.

כדי לבחור את המרפאה המושלמת עבורכם כדאי יהיה לבדוק כמה פרטים שונים. למשל:

מי הצוות הרפואי שיטפל בכם?

האם יטפלו בי רופאים מומחים (שלמדו שנים נוספות להתמחות בתחומם, עמדו במבחני המועצה המדעית וקיבלו רישיון מומחה, בנוסף לרישיון לעסוק ברפואת שיניים), או רופא שיניים כללי?

מה הניסיון של הרופאים המטפלים בטיפולים בהרדמה כללית? ובכירורגיה בכלל?

מי הצוות שיבצע את ההרדמה הכללית?

האם הטיפול בהרדמה מבוצע בחדר ניתוח מצויד בכל הנדרש לניתוח בהרדמה מלאה או במרפאת שיניים רגילה?

עד כמה מרפאת השיניים עצמה מתקדמת ומשוכללת?

כשתתחילו לבחון את כל הפרטים האלה לעומק ,תגלו שקבוצת מרפאות מדארט הינה האפשרות הטובה ביותר. במדארט הקיימת כבר מעל ל-30 שנה, מחכה לכם כאן צוות רפואי מנוסה ביותר של מומחים מתחומי רפואת השיניים השונים ומרדימים מומחים.עם ציוד משוכלל, וחדרי ניתוח, התאוששות ואישפוז מתקדמים. אז למה להתפשר על פחות מזה? מעוניינים לקבוע תור? חייגו כבר עכשיו למספר: 1599-50-1599 ותוכלו גם אתם לטפל בשיניים שלכם בצורה נכונה.

לייעוץ וקבלת פרטים

מלאו את הטופס