Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים ציפוי חרסינה

הלבנת שיניים באמצעות ציפוי חרסינה נעשה על ידי עיטוף השן בעלים דקיקים של חרסינה בעלי גוון ודרגת שקיפות נבחרים, כך שידמו ככל הניתן לגוון שאר השיניים.  הליך הלבנת שיניים ציפוי חרסינה נעשה לרוב בשניים עד שלושה טיפולים. שיטת ההלבנה הנ”ל מתאפשרת בזמן קצר ובעלות לא גובהה, דבר אשר מאפשר לכל אחד לשפר את מצב השיניים שלו. באמצעות שיטת הלבנת שיניים ציפוי חרסינה ניתן להגיע לתוצאות מפתיעות מבחינה ויזואלית וגם לחזר את השן.

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר

כפי שהוזכר קודם, טיפולי הלבנת שיניים באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים כבר מזמן לא נועדו רק לבעלי הון. טיפולים אלה נגישים לכלל הציבור בגלל עלות השווה לכל כיס. מרפאות השיניים של Medart (מדארט) גאים להציע ציפוי חרסינה לשיניים מחיר במחירים אטרקטיביים וברמה מקצועית גבוהה ביותר. השאיפה שלנו תמיד ללכת לקראת הלקוח גם מבחינת המחיר וגם מבחינת גישה ויחס אנושי.

ציפוי חרסינה לשן אחת

מתי אנחנו נזקקים לצפות שן אחת בלבד? הדבר יכול לקרות אם מסיבה כלשהי שן אחת נשברה או נסדקה או בגלל שמצב השן מחייב ציפוי על מנת להגן עליה. ככל הנראה ישנן סיבות נוספות, אך מה שחשוב להבין, הוא שבהחלט אפשר לבצע ציפוי חרסינה לשן אחת תוך התאמת גוון מושלמת ושאף אחד חוץ מכם אפילו לא ידע שקרה משהו לשן.

הפתרון האולטימטיבי לשיניים חזקות ואחידות

מדובר באחד הפתרונות הכי איכותיים לחלל הפה שמטרתו העיקרית היא שיפור משמעותי באסתטיקת הפה. לפני ביצוע ציפוי חרסינה לשיניים בוחנים היטב את השקיפות ואת הגוון של השיניים הסמוכות כדי ליצור אחידות. ציפויי חרסינה הם ציפויים עמידים לאורך זמן וזהו אחד היתרונות הגדולים שלהם. חומרים מכתימים לא יוכלו יותר להשפיע על שן שעברה ציפוי חרסינה, דבר שישאיר אתכם עם הצבע הרצוי לשנים רבות קדימה.

המרפאות של Medart נותנות לכם מענה

באמצעות הלבנת שיניים ציפוי חרסינה ניתן להעלים שברים, סדקים וכתמים, לצמצם רווח בין השיניים ולשפר את מראה הפה באופן כללי. מדובר באחד הפתרונות המעולים בתחום האסתטיקה. קבוצת מרפאות Medart (מדארט) גאה להוביל את תחום רפאות השיניים כבר 30 שנה. אנו מצטיינים במקצועיות של הצוות הרפואי שלנו ובטיפולים חדשניים מבחינה טכנולוגית. התקשרו עוד היום ותקבלו מענה איכותי לכל בעיה דנטלית.