Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ציפוי קריסטל לשיניים

ציפוי קריסטל לשיניים

מה זה בעצם ציפוי קריסטל לשיניים?

כבר לא מעט זמן אתם מנסים לבחור טיפול אסתטי טוב לשיניים? ברור לכם שהבעיה היא בעיקר אסתטית ועד היום הזנחתם את העניין? חשוב שתדעו: יש מה לעשות היום בנידון. בין  אם הבעיה היא כתמים על השיניים שלא יורדים, שיניים צפופות או מרווחות, שיניים בולטות או שקועות, שיניים עם סתימות ישנות ובלויות או שבאופן כללי השיניים שלכם נראות פחות ופחות טוב. אתם לא היחידים שזה קורה להם, ויש פתרונות רבים ומעניינים היום בתחום הזה. ציפוי קריסטל לשיניים זו דוגמא טובה לציפוי שאינו פוגע בחומר השן הבריא ועושה עבודה נהדרת. אם בכל זה תשלבו גם עבודה של רופא שיניים מנוסה ומקצועי, הרי ברור שתצאו לגמרי מרוצים. תוהים איפה מחכה לכם כל הטוב הזה? פנו אל קבוצת מרפאות מדארט ותראו בעצמכם שזו החלטה טובה.

האם לכולם ציפוי קריסטל לשיניים יוכל להתאים?

ציפוי קריסטל לשיניים הינו שם עממי לציפוי קומפוזיט / בונדינג / ציפוי מחומר מרוכב לשיניים.

חושבים על טיפול כזה אך לא ברור לכם האם טיפול כזה יכול להתאים לכם? כמובן שאפשר להבין את החשש. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לגבי הטיפול. ראשית, בגלל שיש היום ציפויים שונים לשיניים, לכל מצב ולכל אדם יכול להתאים ציפוי אחר. שנית, חשוב מאוד שהשיניים בכל זאת יהיה במצב סביר כדי שניתן יהיה להתקין עליהן את הציפוי. לכן, לצורך בחירת הציפוי הראוי לשיניים שלכם, כדאי שתקבעו תור אצל רופא מומחה שיוכל לבדוק ולהמליץ לכם על הטוב ביותר.

מרפאה מתקדמת עם טכנולוגיה מובילה

בין אם המטרה היא לעשות ציפוי קריסטל לשיניים ובין אם חשבתם על ציפוי אחר, חשוב ביותר באיזו מרפאה תבחרו. האם בכל מרפאה תמצאו רופאי שיניים מובילים? והאם בכל מרפאה יש היום את הציוד הכי טוב ומתקדם? זה לא בדיוק כך. יש היום מרפאות שיניים עם טכנולוגיה ברמה מאוד גבוהה, כך שאם תוכלו להזמין לעצמכם תור במקום כזה, אל תתפשרו על פחות מזה. חייגו למספר: 1599-50-1599 והזמינו לעצמכם תור אל אחת משלושת המרפאות של קבוצת מרפאות מדארט. מגיע לכם לדעת שהשיניים שלכם נמצאות בידיים טובות, ולא משנה באיזה טיפול רפואי אתם מעוניינים.

ציפוי קריסטל

לייעוץ וקבלת פרטים

מלאו את הטופס