Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי שיניים אסתטיים

היכן ניתן לבצע טיפולי שיניים אסתטיים?

מאז שאתה זוכר את עצמך לא ממש אהבת את השיניים שלך? האמת היא, שאתה לא לבד. זה קורה להרבה מאוד אנשים ויכולות להיות לכך סיבות שונות. למשל, שן שנשברה בילדות ולא טופלה כמו שצריך, בעיות של שיניים שאינן ישרות, מחלת חניכיים שגרמה לשיניים לזוז ולהשתנות עם השנים, טיפולי שורש שגרמו לשיניים להשחיר ועוד. גם אם עד היום הזנחת את המצב, החדשות הטובות הן שהיום קיימים טיפולי שיניים אסתטיים ברמה גבוהה כך שניתן לעבור היום טיפול שישנה את המצב ושיגרום לפה שלך להיראות נפלא, כי עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. אם חיפשת מרפאת שיניים ברמה גבוהה כדאי שתפנה עוד היום אל קבוצת מרפאות מדארט, כי כאן אתה נמצא בידיים טובות.

למה לא כדאי לוותר על טיפולי שיניים אסתטיים?

לכאורה, אם מדובר על טיפולי שיניים אסתטיים ולא על טיפול שסיבתו רפואית, אפשר לוותר עליו. זה הרי לא באמת נורא אם יש לך שן אחת שחורה או אם יש לך שן שהיא חצי שבורה. עם זאת, חשוב להבין שבפועל זה לא כך. אנחנו חיים בחברה שמעריכה שיניים לבנות ויפות. לכן, ממש כפי שלא כדאי לוותר על שיננית, ובמקרים אחרים על הלבנת שיניים, כך גם לא כדאי לוותר על טיפולי שיניים אסתטיים אחרים. בנוסף, יש היום טכנולוגיות מאוד מתקדמת בתחום הזה, כך שהטיפולים מגוונים והם נעשים בצורה מקצועית ביותר.

איך לבחור מרפאת שיניים מתאימה?

חושב על טיפולי שיניים אסתטיים? רוצה להבטיח שיטפלו בך בצורה טובה ומקצועית? מובן שאתה צודק. לכן כדאי שתפנה למקום מקצועי המתמחה בתחום כמו קבוצת מרפאות מדארט. הקבוצה, שנוסדה בשנת 1991, כוללת היום שלוש מרפאות שונות, כולן משוכללות ביותר ומאובזרות. בכל אחת מהמרפאות של הקבוצה תוכל לפגוש צוות רפואי מוביל של רופאי שיניים ומומחים בתחומי רפואת השיניים השונים, כך שעם אנשי מקצוע כאלה תמיד תדע שאתה במקום הנכון. זה לא משנה באיזה סוג של טיפול שיניים אסתטי אתה מעוניין. זה גם לא חשוב אם מדובר בבעיה שקיימת כבר שנים או בבעיה שנוצרה לאחרונה. מה שבטוח זה שאם תקבע תור דרך המספר: 1599-50-1599 תצא מרוצה  מהטיפול ומהיחס.

טיפולים אסתטיים לשיניים

טיפולי שיניים אסתטיים ברשת מרפאות מדארט

רפואת שיניים אסתטית או קוסמטית היא סוג של רפואת שיניים שלא רק מייפה את השיניים אלא גם את החניכיים ומבנה השיניים שלכם. המטרה העיקרית של טיפולי שיניים אסתטיים היא לשפר את האסתטיקה של הפה והחיוך שלכם, אבל היתרונות שלהם יכולים להגיע עד כדי שיפור היעילות של הנשיכה שלכם. הלבנת שיניים, למשל, היא דוגמה לרפואת שיניים קוסמטית, המתמקדת בשיפור מראה השיניים ולא בתפקוד שלהן.

טיפול אסתטי לשיניים

טיפולי שיניים אסתטיים מתמקדים במידה רבה בשיפור הצבע, הצורה, הגודל, המיקום והיישור של השיניים, כמו גם בשיפור המראה הכללי של החיוך שלכם. זה כולל את הלסת והחניכיים. אומנם זה נכון שחלק מהליכי שיניים יכולים לשפר הן את הצורה והן את התפקוד, אבל אחרים מחפשים טיפול שיניים קוסמטי רק במטרה לשפר את החיוך שלהם.

רפואת שיניים אסתטית היא תת-קבוצה של רפואת שיניים כללית. למרות שסגנון זה של רפואת שיניים אינו מומחיות טכנית, לרופאי השיניים של מרפאות מדארט יש מומחיות, הכשרה והשכלה נרחבת בתחום זה. אמנם ישנן שיטות ללא מרשם להלבנת שיניים, אך עדיף לפנות לרופא שיניים אסתטי מכיוון שלהליכים בפיקוח רופא שיניים יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

צורות שונות של רפואת שיניים קוסמטית

עבודה על השיניים, החניכיים, הפה והלסת, שעשויה לכלול יישור שיניים (קשתיות שקופות), כתרים אסתטיים, ציפוי חרסינה לשיניים ועוד. כל אלו עשויים להיות חלק מהליך טיפולי שיניים אסתטיים. בעזרת טיפולי שיניים אסתטיים אתם יכולים להשיג את החיוך החלומי שתמיד רציתם. הליכי רפואת שיניים אסתטיים יכולים לשפר את החיוך שלכם מבלי לשנות את החניכיים, מבנה השיניים או כל אלמנט דנטלי אחר בכל דרך שהיא. הלבנת שיניים או ציפויי חרסינה, טיפול בפיגמנטציה של חניכיים לקבלת צבע החניכיים הרצוי וכו’. רופא שיניים אסתטי יכול לשפר את מראה החיוך שלכם באמצעים קוסמטיים בלבד תוך שימוש במספר טכניקות העומדות לרשותו. אם אתם מעוניינים בחיוך מושלם, ורוצים לשמוע עוד פרטים על טיפולים אסתטיים צרו קשר עם מרפאות מדארט עוד היום, והזמינו פגישת ייעוץ עם הצוות המקצועי של המרפאה הקורבה ביותר לביתכם.

טיפול אסתטי לשיניים

לייעוץ וקבלת פרטים

מלאו את הטופס