Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה בכירורגיה פה ולסת

נהוג לחשוב כי תחום הכירורגיה של איזור הפה והלסת מתייחס רק לעקירות שיניים, אך למעשה זהו תחום רחב המטפל באמצעות ניתוחים בכל איזור הלסת, הפה והגולגולת. אם הפנו אתכם למומחה בכירורגיה פה ולסת, או שאתם יודעים כי הטיפול בשיניים שלכם דורש ניתוח, זה הזמן לפנות למרפאת שיניים המספקת שירותים כירורגיים לפה ולסת. שירותי כירורגיית פה ולסת כוללים בין היתר:
  • השתלות של עצם.
  • הרמת סינוסים בניתוח.
  • טיפול בניבים מוסתרים לצורך יישור שיניים.
  • התקנת שתלים דנטליים בניתוח.
  • עקירות שיניים כלואות, שיני בינה ושיניים באופן כללי.
מומחה בתחום יידע לכוון אתכם לטיפול הנכון על-פי מצב השיניים שלכם ובהתאם לבדיקות אבחון מקדימות. 
מומחה בכירורגיה פס ולסת
 
מומחה בכירורגית פה ולסת עם ציוד רפואי מתקדם
 
הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ברפואת השיניים הגיעה גם לתחום הניתוחי של חלל הפה ועצם הלסת. במרפאות מקצועיות עם מומחה בכירורגית פה ולסת, תוכלו למצוא את המיכשור המתקדם ביותר היום לאבחון מצב השיניים והלסת ולטיפול ניתוחי בעזרת מערכת ממוחשבת להשתלת שיניים, השתלות עצם והרמות סינוסים. הטכנולוגיה המתקדמת מסייעת לבצע את הטיפול בצורה מדוייקת יותר ובזמן קצר יחסית. למרות המיכשור המתקדם הקיים היום לטיפולים כירורגיים לפה ולסת, ישנה חשיבות רבה גם לניסיון של רופא השיניים המטפל בכם .לכן, כאשר אתם פונים למרפאת שיניים לעקירת שיניים, השתלת שיניים, השתלת עצם או כל טיפול הדורש ניתוח, חשוב לוודא כי עומד מולכם רופא שיניים מנוסה ומקצועי בתחום הכירורגיה של פה ולסת.  
 
מומחה בפריודונטיה אבחון וטיפול במחלות חניכיים
 
אם אתם מחפשים רופא שיניים מומחה בתחום החניכיים, אתם יכולים לפנות למרפאת שיניים המעסיקה מומחה בפריודונטיה. מחלות חניכיים לא מומלץ להזניח והן משפיעות בצורה משמעותית על איכות החיים של כל אחד. בטווח הארוך, מחלות חניכיים יכולות להביא למצב בלתי הפיך של מערכת השיניים בחלל הפה ואף לפגיעה בעצם הלסת. 
 
איפה קובעים בדיקה למומחה לכירורגיה פה ולסת ופריודונטיה? 
 
המקום המומלץ ביותר המספק לכם שירות מומחה לכירורגיה פה ולסת ומומחים בפריודונטיה הוא רשת מרפאות השיניים מדארט Medart. רשת מרפאות השיניים מדארט Medart מציעה לכם מומחה בכירורגיה פה ולסת מהטובים ביותר לטיפולים סטנדרטים ומורכבים הדורשים ניתוח באיזור השיניים ועצם הלסת. בנוסף, במרפאות השיניים של מדארט Medart תוכלו לקבל טיפול אצל מומחה בתחום הפיורדונטיה בכדי לטפל בבעיות החניכיים שלכם. 
 

מומחה בכירורגיה פה ולסת ברשת מרפאות השיניים מדארט Medart

 
לתיאום ביקור אצל מומחה במרפאות השיניים של רשת מרפאות השיניים מדארט Medart, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המרכזי של הרשת!