Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות של מדארט בכל נושא טיפולי השיניים בהרדמה

היתרונות של מדארט בכל נושא טיפולי השיניים בהרדמה

על מנת לסייע למטופלים שחווים חרדה דנטלית לשמור על השקט והרוגע לאורך כל טיפולי השיניים, רפואת שיניים בהרדמה מלאה התגלתה כפתרון בר-קיימא. כבר היום מטופלים רבים הרוויחו מתהליך זה בו הם טיפלו בבעיות השיניים ללא חשש. גם אתם מתכוונים לעשות את הצעד? בהחלט חשוב לבדוק אפשרות של  טיפול שיניים בהרדמה מלאה עם המלצות ולבחור מרפאה מנוסה לפני קבלת החלטה סופית. באתר של מרפאות מדארט ניתן למצוא מספר רב של המלצות ממטופלים ולהתרשם מהמקצועיות והניסיון הרב של הצוות הרפואי.

כאשר אתם בוחנים המלצות עבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה, חשוב להסתכל על כל היתרונות של טיפול שיניים בהרדמה כללית:

ההשפעות של הרדמה כללית גורמות לחוסר הכרה ותזוזה מוחלט של המטופל. זה מספק את המקום הדרוש לרופאי שיניים לעבוד על השיניים של המטופלים, דבר שהיה מאתגר הרבה יותר אם המטופל היה ער ומודע במהלך ההליך.

כמו כן, אנשים רבים הסובלים מחוויות שליליות קודמות ופחד מרופא שיניים או פוביה יברכו על האפשרות לבצע טיפולים בהרדמה מלאה. מטופלים שעברו טיפולי שיניים בזמן הרדמה כללית לא זוכרים דבר וכך יכולים לעבור את הטיפולים ללא חשש.

לבסוף, חולים עם מצבים רפואיים המשפיעים על מערכת העצבים המרכזית, צעירים שמתקשים לשמור על פיהם פתוח או להישאר דוממים לפרקי זמן ממושכים, עקירות שיני בינה, טיפולי שיניים משמעותיים וכו’. עם הרדמה כללית, ניתן לבצע טיפולים אלו במהירות, במקצועיות וללא החמרת חרדה דנטלית אצל המטופלים.

חשיבותו של צוות מיומן היטב

הרדמה מלאה היא מיומנות שאינה משותפת לכל הרופאים. הרדמה כללית יכולה להינתן רק על ידי רופא שסיים הכשרה מיוחדת. מתן הרדמה כללית למטופלים דורש רמה גבוהה של מיומנות ומומחיות. טיפול שיניים בהרדמה מלאה מצריך שילוב של שני צוותים: צוות הרדמה הכולל רופא מרדים מומחה בהרדמה ואח/אחות חדר ניתוח וזו רק חצי מהדרך וצוות של מספר רופאים מומחים ברפואת שיניים, לפי תכנית הטיפול של המטופל (מומחה ברפואת הפה, מומחה בטיפולי שורש, מומחה בכירורגיית פה ולסת, מומחה חניכיים וכד’). לפני שאתם נשכבים על מיטת הטיפולים בדקו וחפשו עבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה המלצות המוכיחות את הניסיון וההכשרה של הצוות הרפואי. לפרטים נוספים צרו קשר עם מרפאות מדארט עוד היום 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים