Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סובלים מכתמים בחניכיים? יש פתרון

סובלים מכתמים בחניכיים? יש פתרון

כתמים חומים או שחורים על רקמת החניכיים נוצרים על ידי עודף של מלנין, פיגמנט טבעי הקיים בשיער, בעיניים ובעור. מצב זה מכונה היפרפיגמנטציה שלהחניכיים. נראה שאנשים עם גווני עור כהים יותר מושפעים מכך יותר. גנטיקה היא הגורם השכיח ביותר להיפרפיגמנטציה של רקמת החניכיים, בעוד שעישון ושימוש ארוך טווח בתרופות מסוימות יכולים גם הם לשחק תפקיד. בכל מקרה, אנשים רבים הסובלים מתופעה זו לא יודעים כי במרפאות מדארט קיים טיפול של הסרת כתמים מהחניכיים אשר יכול לגרום להם להגיש שוב בנוח ולחייך בפה מלא.

טיפול דפיגמנטציה בחניכיים: מה זה?

אז, ללא עיכובים נוספים, בואו נבדוק מה כרוך בטיפול הסרת כתמים מהחניכיים. במילים פשוטות, זה סוג של פילינג חניכיים בלייזר, המשמש כדי לעזור לחניכיים שלכם להחזיר את הגוון הוורוד הבריא שלהם. אנשים עם חניכיים בריאות עשויים שלא להקדיש מחשבה רבה עד כמה בריאות החניכיים שלהם משפיעה על איך החיוך שלהם נראה. החיוך שלכם לא יהיה מושלם לתמונה כפי שהוא עשוי להיות אם החניכיים שלכם בגוון ורוד פחות אידיאלי, וזה יכול להוביל לבעיות בהמשך הדרך. ייתכן שאין הסבר רפואי לצבע החניכיים שלכם, אך עדיין יש לו פוטנציאל לפגוע בהערכה העצמית שלכם. הטיפול של הסרת כתמים מהחניכיים נועד לתקן בעיות אלו. לאחר סיום מהלך הטיפול, תבחינו שצבע החניכיים שלכם חזר תוך שבוע-שבועיים למצבו הרגיל והבריא.

מה היא שיטת הסרת כתמים מהחניכיים?

הסרת כתמים מהחניכייםהיא שיטה המשמשת את מרפאות השיניים מדארט מאפשרת לרופא המטפל לאפשר למטופל להעלים את הכתמים הלא נעימים על החניכיים. תהליך הסרת כתמים מהחניכיים יכול לעזור להיפטר מתאי הפיגמנט האחראים על שינוי הצבע, הנמצאים בשכבת עור פנימית יותר הקרויה הממברנה הבזאלית. שכבת העור שמעל הממברנה הבזאלית הינה שכבות של תאי עור מתים. לפיכך סילוק שכבות העור עד לממברנה הבזאלית אינו גורם כל נזק. פילינג עד לגובה זה מאפשר צמיחה מחדש של עור צעיר ללא הצביעה שהייתה קודם לכן.

זכרו כי חניכיים שחורות אינו מקרה חירום רפואי. אבל אם כתמים שחורים על החניכיים שלכם גורמים לכם להיות מודע יותר לגבי הצורך להסתיר את החיוך, זה הזמן ליצור קשר עם מרפאות מדארט, כדי לבדוק מה ניתן לעשות בנושא. זמינים עבורכם בטלפון 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים