Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחפשים המלצות על טיפולי שיניים בהרדמה?

מחפשים המלצות על טיפולי שיניים בהרדמה?

השימוש בחומר הרדמה מבטיח שטיפול שיניים יהיה נעים וללא כאבים ככל שניתן עבור המטופל. פרוצדורות דנטליות כמו סתימות ועקירות שיניים דורשות לעתים קרובות רק הרדמה מקומית, הניתנת על ידי רופא השיניים. אך במקרים מסוימים הרדמה מקומית אינה מספיקה, או שאינה מהווה פתרון מתאים. במקרים רבים תזדקקו למצוא עבו טיפול שיניים בהרדמה מלאה המלצות וצוות מומחים מקצועי ומנוסה שיכול לבצע את הטיפולים שאתם זקוקים להם בהרדמה מלאה. במקרה זה מרפאות מדארט יכולות לספק לכם את הפתרון הנדרש.

מהו טיפול שיניים בהרדמה מקומית?

במהלך טיפול שיניים בהרדמה מקומית מוזרקת תרופה מרדימה לחניכיים מסביב לשן שעליה עובדים. זה עובד על ידי עיכוב קולטני עצבים כך שהמטופל לא מרגיש שום כאב, אולם הוא עדיין יהיה מודע לכל התהליך שיתרחש, ירגיש את רטט המקדח וישמע את הרעש. חוסר התחושה כתוצאה מהרדמה מקומית אמור לחלוף תוך מספר שעות לכל היותר. המטופל יכול לתקשר עם רופא השיניים והוא ער וקשוב במהלך ההליך. זוהי שיטה להקלה על אי נוחות במהלך טיפולי שיניים שכן היא פשוטה לביצוע ובעלת סיכון מינימלי. תופעות לוואי הקשורות לשימוש הן די נדירות. הזמן היחיד שבו מטופל יכול להרגיש כאב הוא בזמן מתן ההרדמה המקומית. עם זאת, לעתים יש צורך במציאת טיפול שיניים בהרדמה מלאה המלצות, במיוחד עבור אנשים עם חרדה משמעותית.

מתי יש צורך במציאת עבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה המלצות טובות?

המטופל ישתף פעולה עם רופא השיניים במידה מסוימת בעת מתן הרדמה מקומית, שמירה על מצב רגוע, פתיחת פה לרווחה וכו’. אנשים הסובלים מחרדה דנטלית קיצונית לא יוכלו לעשות זאת. במקרה זה אין מנוס מחיפוש אחר טיפול שיניים בהרדמה מלאה ורצוי חיפוש המלצות על מרפאות המתמחות בטיפולים אלו.

מאחר וטיפולי שיניים בהרדמה מלאה מצריכים טיפול מקצועי ומעקב של רופא מרדים, ברפואת שיניים, הרדמה כללית שמורה לרוב למקרים קיצוניים. טיפולי שיניים מורכבים ביותר או חולים שאינם יכולים להגיע לטיפולים עקב חרדות, יכולים לקבל מענה במרפאות מדארט המאפשרות לכם לקבל טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ולהתגבר על הכאבים והפחד שלכם.  במרפאות מדארט נסיון של יותר מ-30 שנה בטיפולי שיניים בהרדמה מלאה. טיפולי שיניים בהרדמה מלאה במדארט מבוצעים ע”י צוות של רופאי שיניים מומחים (מומחה ברפואת הפה, מומחה בטיפולי חניכיים, מומחה בטיפולי שורש, מומחה בכירורגיית פה ולסת וכד’). בהרדמה כללית במדארט אין “רופא כללי יודע כל” שאינו מומחה באף תחום ובכל זאת מטפל בכל התחומים. התמחות היא שם המשחק. לפרטים נוספים צרו קשר עם מרפאת מדארט 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים