Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול מיוחד ומורכב בהרדמה – מהו וכיצד מתבצע התהליך?

טיפול מיוחד ומורכב בהרדמה – מהו וכיצד מתבצע התהליך?

אחרי שעשיתם לא מעט בדיקות הסתבר לכם שאתם צריכים לעשות טיפול שיניים מורכב? אם כך, ברור מדוע אתם חוששים מהעניין. האמת היא, שזה לא כל כך פשוט כפי שאנשים לעיתים חושבים. מי שבאמת חושש מהמפגש עם רופא השיניים, מהכאבים ומכל הריחות והרעשים במרפאה, עלול להרגיש פחד של ממש. בסקרים שונים בעולם המערבי, מסתבר שכמעט מחצית מהמטופלים מציינים שיש בהם חשש בהגיעם למרפאת השיניים , ובין 6-9% מגדירים עצמם עם חשש כבד, דנטל פוביה , בעקבותיו הם נמנעים לגמרי מטיפולי שיניים. לכן כדאי שתדעו שהיום יש אפשרות לעשות גם טיפול שיניים בהרדמה כללית. שווה לבדוק את האופציה הזאת, כי אין ספק שהיא תעזור לכם להתמודד טוב יותר עם הפחדים. בצורה כזאת אומנם יעשו לכם את הטיפול, אך לא תצטרכו להיות נוכחים בו מבחינה רגשית. הצוות הרפואי יבצע את עבודתו כשאתם רדומים לגמרי, כך שברור מדוע זו שיטה שלא מעט אנשים בוחרים בה. קבוצת מרפאות מדארט היא מרפאה מנוסה ביותר לטיפולי שיניים מכל הסוגים בכלל, ולטיפולים תחת הרדמה כללית בפרט. למדארט רישיון לעשות בטיפולי שיניים תחת הרדמה כללית משנת 2001. אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבל פרטים נוספים?

טיפול שיניים בהרדמה כללית – מתי זה יכול להתאים?

אתם מתלבטים האם טיפול שיניים בהרדמה כללית יכול להתאים גם לכם? חשוב לבדוק את הפרטים לעומק. ראשית, כמובן שטיפול בהרדמה מלאה יכול להתאים רק למי שמצבו הבריאותי מאפשר זאת. שנית, חשוב לבדוק גם באיזה טיפול מדובר. זה ברור שאם מדובר על סתימה פשוטה בודדת, לא כדאי יהיה לעשות זאת בהרדמה מלאה ונתאים לך במדארט שיטה אחרת שתאפשר לך לעבור את הטיפול בצורה נעימה ככל האפשר. לעומת זאת, אם מדובר על טיפול מורכב יותר, המצריך טיפולים רבים ושילוב של מספר רופאים מומחים, הרי שהאפשרות של הרדמה מלאה בהחלט יכולה לבוא בחשבון.

מקצועיות לצד אדיבות למטופל

היו לכם בעבר חוויות לא מאוד טובות אצל רופא השיניים שלכם? אתם חושבים על טיפול שיניים בהרדמה כללית? ברור שתרצו גם לקבל יחס אדיב ונעים. זו הסיבה שבגללה כדאי שתפנו אל מרפאת שיניים מקצועית וטובה. במקרה של קבוצת מרפאות מדארט אתם תראו שמחכה לכם הטוב ביותר. כאן יקשיבו לכם, יציעו לכם טיפולים שונים ויבנו מס תוכניות טיפול לפי הצרכים הדנטליים המיוחדים שלכם. וגם יעשו הכול באדיבות וסבלנות. מדובר על קבוצת מרפאות שיניים שקיימת כבר שנים, כך שכאן תמיד תרגישו שאתם בידיים טובות, מנוסות ומקצועיות ביותר. רוצים לקבל פרטים נוספים? לקבוע תור לטיפול השיניים הדרוש לכם? חייגו למספר: 1599-50-1599.

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים