Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מידע שחשוב לדעת על השתלת שיניים

מידע שחשוב לדעת על השתלת שיניים

על מנת להקל על אי הנוחות של המטופל במהלך תהליך השתלת שיניים, מתבצעת הרדמה. ישנן צורות רבות של הרדמה, כאשר הסוגים הנפוצים ביותר במקרה של ניתוח השתלות שיניים הם הרדמה מקומית או הרדמה מלאה. ההרדמה תתבצע בהתאם להעדפות המטופל ודרגת הקושי של ההליך. מטופל עשוי להיות מורדם במהלך ניתוח פה על מנת לבצע השתלת שיניים. קיים מגוון רחב של אפשרויות לחומרי הרדמה שניתן להשתמש בהם. כמות השתלים וההעדפות האישיות של המטופל ישחקו תפקיד בקבלת ההחלטה לגבי השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה או מקומית- איך בוחרים?

כאשר יש צורך להשתיל רק שתל דנטלי אחד או שניים, בדרך כלל משתמשים בהרדמה מקומית. המטופל יהיה ער במהלך ההליך אך מורדם/מאולחש לחלוטין באזור הפה בו מטפלים כאשר נעשה שימוש בהרדמה מקומית. בשל משך הזמן הקצר יותר של ניתוח בשתל בודד בהשוואה לזה של ניתוחים מרובי שתלים, הרדמה מסוג זה עדיפה לרוב להליכים כאלה. צורת ההרדמה העמוקה ביותר נקראת “הרדמה מלאה”. היישום העיקרי הרדמה מלאה הוא בהקשר של חרדה דנטלית או ניתוחים נרחבים. אם עצם הלסת של המטופל אינה מספקת, ייתכן שיהיה צורך בהשתלת עצם לפני תחילת הליך השתלת השיניים. בהרדמה כללית, המטופל יהיה ישן לגמרי ולא יזכור את הניתוח.

טיפול שיניים נטול חרדות עם הרדמה מלאה

השתלת שיניים בהרדמה מלאה יכולה לעזור לאנשים עם חרדה דנטלית להרגיש בנוח במהלך הטיפול. מאחר ומדובר בתהליך לא נעים, לאחריו המטופל יכול לחוש בכאבים, הרדמה המלאה היא פתרון מומלץ לא רק למטופלים הסובלים מחרדה דנטלית, אלא גם כאשר יש צורך לעשות מספר רב של השתלות שיניים, שתלים מסובכים או בניית עצם נרחבת. על מנת להקל על כל אי נוחות מהניתוח הפולשני, משתמשים בהרדמה מלאה אשר יכולה להיות פתרון נוח אם המטופל נמצא בקו הבריאות, מה שמאפר לו לעשות הרדמה מלאה ללא סכנה. גם לנו כמרפאה חלק בבניית הבטיחות בפרוצדורה. הרדמה מלאה במרפאות מדארט מבוצעת במרפאת שיניים מיוחדת שבנינו בתוך חדרי הניתוח של המרכז הרפואי רמת אביב. לבטיחות המטופל עדיף תמיד שמרפאת השיניים תגיע לחדר הניתוח ולא שחדר הניתוח יגיע למרפאת השיניים בתוך מזוודה. לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ובדיקת האפשרות לטיפולי שיניים בהרדמה המלאה, צרו קשר עם מרפאות השיניים המקצועיות והמתקדמות של מדארט, וצוות המומחים של המרפאה הקרובה ביותר אליכם ישמחו לעמוד לשירותכם. צלצלו 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים