Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיקום פה על גבי שתלים

טיפולים לשיקום הפה נחשבים לטיפולים עם משמעות גדולה למטופל. הטיפולים מתמקדים בהחזרת מצב הפה למצב אידיאלי ללא מגבלות באכילה ולמצב אסתטי מושלם. הטיפול העיקרי בטיפולי שיקום הפה הוא שיקום פה על גבי שתלים. השתלים הדנטליים, בשונה משיניים תותבות, מאפשרים למטופל הסובל מחוסר בשיניים לאכול גם מאכלים קשים בדומה לשיניים רגילות. לפיכך, ישנו ביקוש רב לטיפולים מסוג זה בכל העולם וגם בישראל הן מבחינת שיפור איכות חייו של המטופל והן מבחינת שיפור האסתטיקה הדנטלית של המטופל. 
 
שיקום שיניים למבוגרים עד גיל 120
 
האם יש הגבלת גיל לטיפולי שיקום הפה? התשובה היא בהחלט לא! שיקום שיניים למבוגרים ניתן לבצע ללא הגבלת גיל ובהתאם כמובן להיסטוריה הרפואית של כל מטופל ומטופל. גם אנשים קשישים יכולים לבצע את הטיפולים המורכבים לשיקום שיניים ולהינות מאסתטיקה ויכולת אכילה טובה יותר ממה שקיימת אצלם היום. 
 
שיקום שיניים מורכב לשלמות השיניים
 
חוסר בשיניים פוגע ביכולת האכילה של המטופל אף גם בצד האסתטי. טיפולי שיקום שיניים מורכב מספקים פתרון יעיל לשלמות השיניים ולחיוך מושלם עם פה מלא בשיניים ובתיאום מלא למנשך הפה. 
שיקום פה על גבי שתלים
 
קביעת תור לבדיקת אבחון לשיקום פה מורכב 
 
מעוניינים לקבוע תור לטיפולים לשיקום פה מורכב? זה הזמן לפנות לרשת מרפאות השיניים מדארט Medart! רשת מרפאות השיניים מדארט Medart פועלת קרוב ל-3 עשורים ברציפות ומחזיקה 3 סניפים מקצועיים בעיר תל אביב וביישובים גני תקווה ומבשרת ציון. צוות רשת מרפאות השיניים מדארט Medart מציעה לכם טיפולים מתקדמים לשיקום פה על גבי שתלים אשר יחזירו את החיוך שלכם ויאפשרו לכם להינות מפה מלא שיניים ויכולת אכילה של דברים קשים בדומה לשיניים טבעיות. 
 

שיקום פה על גבי שתלים ברשת מרפאות השיניים מדארט Medart 

 
לתיאום תור לבדיקת אבחון ראשונית למצב הפה והחניכיים שלכם, השאירו את הפרטים שלכם בטופס רישום פרטים באתר וצוות המרפאות יחזור אליכם בהקדם לתיאום תור היום ובשעה הנוחים ביותר לכם! ברגע שבחרתם ברשת מרפאות השיניים מדארט Medart, תהיו סמוכים ובטוחים שבחרתם ברופאי השיניים הטובים ביותר לטיפולי שיקום הפה.
 
רוצים לקבוע תור כבר לשבוע הזה? התקשרו ישירות למספר הטלפון המופיע באתר ונציג רשת מרפאות השיניים מדארט Medart יעשה את המאמץ לשבץ אתכם כבר לשבוע הזה!