Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רפואת שיניים אסתטית בת”א

תחום האסתטיקה של השיניים התפתח בצורה משמעותית ב-2 העשורים האחרונים והיום הוא תופס חלק נכבד מכלל טיפולי השיניים בישראל. בין טיפולי האסתטיקה הפופולריים ניתן למצוא את טיפולי האורתודנטיה ליישור שיניים, ציפויי חרסינה להלבנת שיניים והסרת כתמים מהחניכיים. אם החלטתם לטפל במראה השיניים שלכם, כדאי שתדעו כי לרפואה האסתטית המתקדמת הקיימת היום יש פתרון לכמעט כל בעיה אסתטית הקשורה לשיניים ולחניכיים. 
 
אם אתם גרים באיזור תל אביב, תוכלו להינות משירותי רפואת שיניים אסתטית בת”א באחד מהסניפים של אחת הרשתות המובילות כיום בתחום האסתטיקה של השיניים. 
 
רפואת שיניים אסתטית במרכז להבהרת צבע השיניים
 
טיפול הבהרת שיניים או חידוש צבע השן הוא אחד הטיפולים הנפוצים כיום לאסתטיקה של השיניים. בכדי לחדש את צבע השן יש 2 אופציות עיקריות לטיפול:
  • טיפול להלבנת השיניים על-ידי לייזר ומי חמצן.
  • טיפול לחידוש צבע השיניים עם ציפויי חרסינה לשיניים.
הטיפולים הללו מתבצעים רק על-ידי רופאי שיניים מומחים בתחום עם ידע ויכולת לבצע את הפעולות הללו בצורה מדוייקת ובטיחותית. רפואת שיניים אסתטית במרכז כוללת גם את השיטות הללו להבהרת או הלבנת שיניים שמטרתם להחזיר לכם את החיוך עם שיניים לבנות. 
 
רפואת שיניים אסתטית ברמת אביב ליישור שיניים
 
טיפולים נוספים הרלוונטיים לאסתטיקה של השיניים הם טיפולי האורתודנטיה. האורתודנטיה נחשבת לאחת ההתמחויות בלימודי רפואת שיניים וטיפולי האורתודנטיה מתמקדים בטכניקות שונות ליישור השיניים. הייחודיות של טיפולי האורתודנטיה טמונה בכך שתחום זה יכול לטפל גם בבעיות רפואיות של מטופלים במקביל לטיפול בבעיות אסתטיות של שיניים עקומות. במרפאה מקצועית לרפואת שיניים אסתטית ברמת אביב, תוכלו לקבל טיפולים מקצועיים ממומחים בתחום האורתודנטיה. 
 
רפואת שיניים אסתטית בתל אביב – איזה טיפול מומלץ?
 
אם אתם רוצים שהשיניים שלכם יראו מדהים בכל חיוך, כדאי לכם להגיע למרפאות מדארט Medart לרפואת שיניים אסתטית בתל אביב ולקבל ייעוץ והכוונה להתאמת טיפולי האסתטיקה אליכם. צוות רפואת שיניים אסתטית בת”א, של רשת מרפאות השיניים מדארט Medart, כולל מומחים בתחום האסתטיקה של השיניים בעלי ניסיון רב בתחום. 
 
רשת מרפאות השיניים מדארט Medart מציעה – רפואת שיניים אסתטית בת”א
 
לתיאום תור לבדיקת התאמה לטיפולי אסתטיקה של השיניים במרפאת מדארט Medart, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר!