Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב

לא כולנו נולדנו עם שיניים מושלמות. בנוסף לגנטיקה ולנראות שכל אחד נולד איתו, שיניינו נפגמות במהלך השנים, משנות את צבען, לפעמים אף מופיעים כתמים על שיניים כתוצאה מעישון או שתיה של משקאות עם צבע מאכל. כשזה קורה, נוצר צורך בביצוע ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב. מרבית ציפויי השיניים הקיימים הם על בסיס חרסינה. גם ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב הוא ציפוי שמבוסס על חרסינה, שהיא בעצם החומר ממנו עשויים הכתרים.

בשיטה זו, מוסרת השכבה החיצונית של השן על ידי שיוף קל והיא מתאימה במיוחד להסרת כתמים.

למה זה טוב?

ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב מעניק הגנה מפני הכתמה וריקבון ומאפשר חיוך אסתטי, עם מראה אחיד ובריא. ציפוי למינייט מעניק הגנה במקרים של שן שבורה או סדוקה או בכל מקרה בו הפציינט מבקש להעלים פגם אסתטי. סיבות נוספות הן סגירת רווח בין שיניים או כאשר מתרחש שינוי בצורתן של שיניים לאחר שחיקה ממושכת, תופעה ממנה סובלים אנשים שחורקים שיניים בשנתם.

הלבנת שיניים בתל אביב

כמעט כל אחד היה רוצה לשנות את צבע שיניו ללבן יותר. ניתן לעשות את זה באמצעות טיפולים להלבנת שיניים בהם עושים שימוש בחומרים כימיים שונים או לחילופין באמצעות ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב. כל מי שאינו מרוצה ממראה השיניים שלו יכול בקלות לעבור תהליך פשוט ושווה לכל כיס. הצוות המקצועי של מרפאת השיניים של Medart (מדארט) מזמין אתכם לבצע הלבנת שיניים בתל אביב תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים. בנוסף המרפאות שלנו מציעות פתרונות כוללים לכל סוגי הבעיות הדנטליות החל מטיפולים פשוטים, דרך השתלות ועד לתכניות מורכבות לשיקום פה.

כל אחד יכול

רפואת השיניים האסתטית נמצאת בשיא פריחתה, כאשר הלבנת שיניים, ציפויי שיניים ואורתודנטיה מבוקשים גם על ידי נשים וגם על ידי גברים בעולם כולו. הביקוש הזה הביא לתחרות בריאה ולהורדת מחרים מבורכת, כך שהיום, טיפולי שיניים אסתטיים זמינים ונגישים לכל אחד.

בואו להלבין שיניים עם הטובים ביותר

מדארט (Medart), היא רשת מרפאות שיניים משוכללות שמובילות את תחום רפואת השיניים בארץ. כשאנחנו מציעים לפציינטים שלנו פתרונות כוללים להלבנת שיניים בשיטות שונות, הצעתנו מגובה במקצועיות רבה ובנסיון רב. התקשרו עוד היום ותתחילו לחייך!