Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרון נהדר לשיניים כהות או סדוקות

פתרון נהדר לשיינים כהות או סדוקות

בשנים האחרונות אתם רואים גם על השיניים שלכם את הזמן שחולף? אתם לא נהיים צעירים יותר וברור שגם על השיניים שלכם רואים את הזמן. לא אחת קורה שעם השנים השיניים שלנו נהיות יותר כהות או סובלות מסדקים שונים. לכן כדאי שתדעו שיש היום פתרון לכל העניין הזה. האמת היא, שבעבר אנשים פנו אל רופאי השיניים בעיקר כדי לעבור טיפולים לכאבי שיניים. היום הדברים נראים אחרת, שכן היום גם המודעות לרפואת שיניים אסתטית תופסת תאוצה. לכן, אם תוכלו גם אתם לבחור בפתרון נהדר כמו ציפוי לשיניים, למה שלא תנסו זאת? מחפשים מרפאה טובה? פנו אל קבוצת מרפאות מדארט, קבעו לעצמכם תור ותראו שתאהבו את החיוך החדש שלכם!

באיזה ציפוי לשיניים כדאי לבחור? 

מה שאולי אתם לא יודעים על ציפוי לשיניים, זה שיש היום אפשרויות שונות. מטבע הדברים, ככל שהמודעות לרפואת שיניים אסתטית הולכת וגדלה, כך גם צצות עוד ועוד אפשרויות וטיפולים שונים. כדי לבחור את הציפוי הנכון לשיניים שלכם צריך, כמובן, להתייעץ עם רופא השיניים שלכם. הוא יבדוק את מצב השיניים ויציע לכם אפשרויות שונות. בנוסף, כדי לבחור את הציפוי הנכון לשיניים שלכם, צריך להתייחס לכמה פרמטרים חשובים. למשל,  כמה חומר שן בריא יוסר בהכנה לציפוי? מה מצב השיניים המיועדות לטיפול: האם הן בריאות / עם סתימות גדולות / עם טיפולי שןרש? מה מעוניינים לשנות: צבע, צורה, מנח, הכל? כמה שיניים צריכות להיות מעורבות בטיפול, על מנת להשיג את התוצאה הרצוייה?  האם מדובר על ציפוי יקר מאוד? לכמה זמן הוא יכול להחזיק מעמד? והאם מי שיסתכל עליכם ישים לב שיש לכם ציפוי על השיניים?

אל תתפשרו על המקצועיות של רופאי השיניים שלכם 

השאלה האם אנשים שמביטים בכם יראו שעשיתם ציפוי לשיניים או לא מטרידה אתכם? כמובן שאפשר להבין אתכם. חשוב לדעת שכאן בדיוק נכנסת לתמונה המקצועיות של רופא השיניים שבו אתם בוחרים. עד כמה הוא מנוסה? מה חושבים עליו אנשים אחרים? ואיך נראות תמונות של “לפני ואחרי” במקרים של טיפולים אחרים שהוא עשה? כאשר תבררו את כל הפרטים האלה תגלו את הוותק, המקצועיות, וצוות המומחים במרפאות מדארט, שאליו תוכלו לפנות ולקבל מענה לתמונה כוללת ומלאה. זו קבוצת מרפאות מדארט. הקבוצה, שהוקמה בשנת 1991, מציעה היום שלוש מרפאות שונות, כך שבכל אחת מהן תוכלו לבחור לצורך כל טיפול שתרצו לעבור. אל תדחו את הדברים למחר, התקשרו עוד היום למספר: 1599-50-1599 והזמינו לעצמכם תור לציפוי שיניים מקצועי.

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים