Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתגבר על הפחד בעזרת טיפול שיינים שבו לא תרגישו

להתגבר על הפחד בעזרת טיפול שיינים שבו לא תרגישו

יש לא מעט אנשים שהמחשבה על פגישה עם רופא השיניים עושה להם רע. הם מפחדים מהרעש, מהריח ובעיקר מהכאב. בנוסף, יש גם אנשים שצריכים לעבור טיפולי שיניים מורכבים מאוד שכוללים ניתוחים כירורגיים נרחבים וטיפולים רבים ומגוונים.. אם גם אתם נמצאים באחת משתי הקטגוריות האלה, כדאי שתדעו שהיום אפשר לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה. לטיפול שנעשה בהרדמה מלאה יש יתרונות רבים, כמו העובדה שאתם פשוט לא מרגישים כלום במהלך הטיפול. לכן, אם האופציה הזאת קיימת, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם בוחרים בה? עם זאת. חשוב להבטיח שאתם עוברים טיפול כזה במקום מקצועי ובטוח. ולכן כדאי שתכירו את קבוצת מרפאות מדארט.

מי יוכל לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה?

ממש כפי שקורה לגבי הרדמה מלאה שאתם עושים בגלל כל סיבה אחרת, אנחנו רואים שגם במקרה של טיפולי שיניים צריך לקחת בחשבון כמה דברים: הכנה רפואית מוקפדת להרדמה ולטיפול. שינוי  / איזון תרופתי. תרופות נוגדות קרישה, סטרואידים, תרופות למחלת לב ועוד יצטרכו לעיתים לעבור התאמת מינונים, בשיתוף הרופא המטפל כהכנה לטיפול.

חובה עלינו להכין את המטופל בצורה המיטבית מבחינה רפואית, למשל: איזון סכרת, לחץ דם, BMI, תרופות לפרכוסים ועוד

החשיבות של בחירת מרפאה מקצועית לטיפולי שיניים

אין ספק שכדי לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה, חשוב לבחור מרפאה מקצועית ומנוסה. ולמה זה?

ראשית, לא בכל מרפאת שיניים יעשו לכם טיפול בהרדמה מלאה. טיפול בסדציה / הרדמה כללית מצריך ידע ורישיון מיוחד של משרד הבריאות : למרפאה ולרופאים המטפלים כאחד.  ומצריך ציוד של חדר ניתוח מלא ומרפאת שיניים מותאמת על מנת לאפשר טיפול בטוח

שנית, לא בכל מרפאה אתם תרצו להיות מטופלים. חשוב לפגוש את הרופאים המטפלים ולחוש את מקצועיותם טרום הטיפול, על מנת להרגיש בידיים בטוחות גם לאחר הטיפול.

לכן חשוב לבדוק בשבע עיניים אל מי אתם פונים. אחרי בדיקה קצרה תגלו שכתובת מבטיחה שתוכלו לחשוב עליה היא קבוצת מרפאות מדארט. מדובר על קבוצה של שלוש מרפאות שיניים שקיימת כבר משנת 1991, ובכל אחת מהן יש צוות רפואי מוביל של רופאי שיניים ומומחים ברפואת שיניים. לכן זה לא משנה עד כמה הטיפול אתם צריכים לעבור מורכב או פשוט, כאן אתם בידיים טובות ומקצועיות. חייגו עוד היום למספר: 1599-50-1599, קבעו לעצמכם תור ותראו שלא תצטערו על כך אחרי הטיפול.

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים

מידע נוסף מרחבי האתר