Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הלבנת שיניים מקצועית

שיניים לבנות ובוהקות הן השאיפה של כל בני האדם. שיניים מותירות רושם ראשוני בדיוק כפי שעושים זאת התספורת, התכשיטים ו/או הלבוש. כיום, בעידן של רשתות חברתיות וצילומי הסלפי, תעשיית הלבנת שיניים מקצועית הפכה להיות מבוקשת מאוד. תחום של הלבנת שיניים מקצועית מתפתח כל הזמן ויכול להעניק לכל אחד ואחת את החיוך המושלם עם שיניים לבנות ובוהקות. כיום, על מנת להחזיר לשיניים שלכם את הלובן שלהן, כל שעליכם לעשות זה לקבוע פגישה עם רופא שיניים אשר יבדוק את השיניים וימליץ לכם על שיטת הלבנת שיניים מקצועית המתאימה ביותר עבורכם.

הלבנת שיניים מחיר

אם בעבר הלבנת שיניים היתה נחלתם של העשירון העליון בלבד, כיום המצב הוא ממש הפוך. כל אחד ואחת יכולים להרשות לעצמם לבצע הלבנת שיניים אצל רופא במחיר שווה לכל נפש. Medart מציעה לכם הלבנת שיניים במי חמצן, הלבנת שיניים מחיר מעולה כדי שכל מי שחפץ בחיוך ששווה מליון דולר, יוכל לעשות את זה. אנו עומדים לשרותכם במגוון שיטות מתקדמות.

אפקטיביות של שיטות שונות להלבנת שיניים

יעילות הלבנת שיניים במי חמצן המתבצעת באמצעים ביתיים יכולה להיות שונה מיעילות של הלבנת שיניים אצל רופא במרפאה. טכנולוגיית הלבנת שיניים מקצועית מביאה לתוצאות מעולות שנשמרות לאורך זמן. קבוצת מרפאות Medart (מדארט) מציעה לכם שיטות שונות להלבנת שיניים אשר הוכחו כיעילות, כדי שאתם תוכלו לחייך בפה מלא עם שיניים לבנות ובריאות.

למה שיניים שלנו מצהיבות?

ישנן סיבות רבות שגורמות לשיניים להצהיב ולאבד את הברק הטבעי. שתיה של משקאות כמו קפה וקולה, אי שמירה על היגיינת הפה וגנטיקה, הם אלה שעשויים לגרום לכתמים ולגוון עכור של השיניים. לעתים אף יש צורך להלבין רק שן אחת, כתוצאה מפגיעה או חבלה.

לקבל טיפול מהטובים ביותר

קבוצת מרפאות Medart (מדארט) כוללת 3 מרפאות משוכללות ומתקדמות. בזכות המקצועיות והחדשנות הטכנולוגית,  Medart מובילה את תחום רפואת השיניים בארץ. אנחנו מציעים פתרונות כוללים לבעיות שיניים שונות, השתלות, שיקום וטיפולים מורכבים בהרדמה כללית. המרפאות מצויידות בציוד חדשני ומשוכלל ובצוות מומחים שיכולים לתת מענה לבעיות המורכבות ביותר. יחס אישי חם לכל מטופל, איכות השרות ומקצועיות ללא פשרות הם שהופכים אותנו לשם דבר בתחום רפואת השיניים בארץ.