Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם מסובך לעשות שיקום פה בהרדמה מלאה

טיפולים מכל סוג בחלל הפה שלנו מלווים בפחד רב אצל חלק מהאוכלוסייה. יחד עם זאת, סביר שאין אפילו אחד שיכול להימנע מכך ואפילו מומלץ לא להימנע כלל, דווקא על מנת להפחית בכמות הטיפולים שנצטרך במהלך חיינו. אבל, אם כבר הגענו למצב בו לא נוכל לדחות יותר את הקץ, חשוב להבין בדיוק לקראת מה אנחנו הולכים ואולי אפילו נגלה שהתשובה לשאלה האם מסובך לעשות שיקום פה בהרדמה מלאה, היא הרבה יותר שפשוטה ממה שתיארנו.

מהו שיקום פה בהרדמה

שיקום פה כולל מספר פעולות שונות, במסגרתן רופא השיניים שלנו מחזיר את חלל הפה למצב בריא ותקין מבחינה בריאותית וגם מבחינת נראות. שיקום הפה הוא הליך הכולל מספר פעימות, הקשורות בעקירות, השתלות, התקנת כתרים ועוד, הכל לפי צרכיו הדנטליים הספציפיים של המטופל.

ישנם מטופלים שלא מצליחים לעבור טיפול שיניים מסודר. חלקם מגיעים רק לטיפלי עזרה ראשונה ולא ממשיכים טיפול וחלקם נמנעים אפילו מטיפול בכאב אקוטי. נוטליםאנטיביוטיקה ומשככי כאבים עד שכאב עצב השן המודלק חולף לזמן מה.

למטופלים במצב זה האפשרות היחידה הינה טיפול שיניים תחת  הרדמה כללית. תחת הרדמה כללית אחת ולעיתים יותר מאחת בשל הצורך הרפואי בשלבי המתנה מרוכזים מספר רב של טיפולים לטיפול אחד, חשוב לציין שלעיתים לאחר שהטיפולים החודרניים יותר בוצעו תחת הרדמה כללית, ניתן להמשיך בטיפולים רגילים לשלב הקל יותר למטופל. כל מטופל לגופו.

למה הרדמה מלאה מבטלת את הסיבוך

אז לצד העובדה שההרדמה מבטלת את הפחד שלנו מכל הטיפול עצמו, היא בעצם מסייעת גם לרופא שלנו. הרופא מבצע במספר שעות את כל הפעולות הכירורגיות החשובות לשיקום , ואת הטיפולים המשמרים (סתימות, טיפולי שורש) והמשקמים (הכנות לכתרים וגשרים) וזאת מבלי שהמטופל יחשוש או יכאב. . הדבר כמובן חוסך בטווח הרחוק סיבוכים ומסייע לאיכות השירות שהרופא יכול להעניק למטופל במקרה של מטופל המציג אי שקט על הכסא הדנטלי. אז בעצם נגלה ששיקום פה שנעשה בהרדמה מלאה אפשרי , למרות מורכבות ההליך השיקומי.

שיקום פה עם מדארט

אז עכשיו שאנחנו יודעים שהתשובה לשאלה האם מסובך לעשות שיקום פה בהרדמה מלאה היא במרביתה שלילית, חשוב לקבל אבחנה מותאמת. אבחנה מדויקת למצב הפה שלנו נוכל לקבל במרפאות של מדארט הוותיקה, על ידי צוות מומחים רב תחומי.

לסיכום

שיקום הפה הוא הליך שלא מעט אנשים צריכים לעבור וחשוב לבצע אותו באופן מקצועי. גילינו שהתשובה לשאלה האם מסובך לעשות שיקום פה בהרדמה מלאה היא שלילית ולכן אתם מוזמנים לקבוע פגישת אבחון באחת מהמרפאות שלנו כדיי להתחיל שיקום, גם אם עד היום סברתם שאינכם מסוגלים לעבור טיפול שיניים מכל סיבה שהיא.