Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם כואב לעשות שתלים בהרדמה מלאה

מרכיב עיקרי בהמנעות מטיפול שיניים באשר הוא, הוא הפחד והחשש, שבאופן מקצועי נקרא חרדה דנטאלית. הפחד הזה לרוב גדול יותר מהכאב עצמו ויחד עם זאת מבוגרים וילדים כאחד פשוט נמנעים מלהגיע לטיפולים ובכך באופן מעגלי הופכים את אותם הטיפולים לדחופים והכרחיים לבריאות ונראות הפה שלהם. במרפאת מדארט הוותיקה אנו מנסים בין היתר להפיג את הפחד והסטיגמה ולכן היום נדבר על האם כואב לעשות שתלים בהרדמה מלאה.

למה אנחנו בכלל צריכים שתלים

שתלים, כשמם כן הם, מושתלים באזורים בהם שיניים נעקרו או נהרסו ומטרתם לדמות שן אמיתית, כדיי לא לפגוע בבריאות ובנראות הפה שלנו. מדובר בתופעה עתיקת יומין ושנים רבות לא היה עבורה פתרון נאות, היות והבינו שתותבות אינן באמת מקלות על חיי המטופל. אך כיום הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו לבצע ניתוחים להשתלות שיניים.

רוב המטופלים מצליחים לעבור את טיפולי ההשתלות עם הרדמה מקומית. אך מה האפשרויות העומדות בפני מטופלים ם חרדה דנטלית חריפה וחשש מכאה, המנמנעים בשל כך מפנייה לטיפול בכלל.

אז האם כואב לעשות שתלים בהרדמה מלאה

ובכן רק מהכותרת כבר ניתן להבין שמידת הכאב במהלך הטיפול בוטלה כמעט לגמרי, היות וההרדמה המלאה מונעת גם את החשש עצמו בזמן הטיפול וגם היא מבטלת כמובן את רמת הכאב שלנו כתוצאה מכך. במקביל ההליך, שעלול להיות ארוך בהתאם למצבנו, מקל במידה רבה גם על הרופא עצמו, שיכול כעת להמשיך בטיפול ללא הצורך המתמיד להרגיע ולרסן אותנו. לאחר ההליך יידרש זמן שיקום, אך עבורו נקבל משככי כאבים וגם כאב זה יהיה מופחת במידה.

איפה עושים שתלים בהרדמה מלאה

אחרי שענינו על השאלה האם כואב לעשות שתלים בהרדמה מלאה והפגנו את הפחדים, נותר רק לבחור רופא מומחה  ומקצועי ומרכז רפואי בו נוכל לעבור את הליך ההרדמה בבטחה . הגיע הזמן לגשת לטיפול. פנו בהקדם למרפאת מדארט הקרובה לאזור מגוריכם, על מנת לקבל אבחנה מלאה, טיפול מקצועי ומופחת בכאבים.

לסיכום

אז התשובה לשאלה האם כואב לעשות שתלים בהרדמה מלאה היא בהחלט שלילית במרביתה ובעיקר חשוב לזכור שמדובר בהליך מאד חשוב מבחינה בריאותית וכמובן חשוב אם אכפת לכם מהנראות החיצונית שלכם. מרפאות מדארט שמחות להציע לכם טיפולים אלו ושירות אדיב.