Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתבצע שיקום פה בהרדמה מלאה

רבים מאיתנו זקוקים לשיקום פה בשלב כלשהוא בחיינו.

ישנם אנשים הנמנעים מהגעה לטיפול שיניים מסודר. הסיבות  לכך רבות ומגוונות , למשל חרדה דנטלית, פחד ממזרקים, רפלקס הקאה חריף, אלרגיה לחומרי הרדמה, חוסר שיתוף פעולה בשל גיל צעיר מאד, בעיות נפשיות או תפקודיות, מגבלה בפתיחת הפה ועוד. 

בדרך כלל אנו צריכים לעבור הליך שיקום פה בעל מספר שלבים. בעבר לא היה ניתן לבצע שיקום פה באופן מרוכז והיה צריך להגיע במועדים שונים ולאט לאט להשלים את התהליך. ההליך, אצל מטופלים עם חרדה דנטלית כולל הרבה פחד, תסכול וגם כאב. ההמנעות או דחיית הטיפול רק מחמירה את המצב הדנטלי והיקף הטיפול הנחוץ רק ילך ויגדל עם הזמן.
כיום עם השתכללות הרפואה ניתן במקרים מתאימים לשקול שיקום פה בהרדמה מלאה. אז מתי ואיפה כדאי לעשות זאת.

מהו שיקום פה

שיקום פה הוא בעצם טיפול שיניים מורכב, הכולל מספר שלבים ומצריך שיתוף של מומחים מתחומיםשונים ברפואת שיניים והוא מותאם באופן אישי למצב הכללי של המטופל. משמע, לא תמיד נצטרך את כל השלבים ולפעמים לצערנו נצטרך את כולם. שלבים עיקריים בהליך השיקום כוללים עקירות שיניים, טיפולי שורש, ניתוח חניכיים, השתלות והתקנת כתרים, מה שאומר שיש לנו הליכים כירורגיים ושיקומיים מסובכים וממושכים.

אז מה הפתרון להליך ארוך ו”מפחיד”?

לא סתם פתחנו את המאמר עם השאלה: איך מתבצע שיקום פה בהרדמה מלאה.

הפתרון הוא במקרים מתאימים, לרכז חלק או את כל הטיפול לטיפול אחד בהרדמה כללית. בהרדמה כללית ניתן לתאם מספר מומחים לביצוע מספר רב של טיפולים בישיבה אח במקום מס רב של טיפולים. אך יש לזכור שפעמים רבות, יש צורך בהמתנה לריפוי / לעבודות מעבדה. כך שבד”כ נותרים עוד שבי סיום בהמשך.

הליכי שיקום פה אצל מדארט

אז עכשיו למדנו איך מתבצע שיקום פה בהרדמה מלאה והגיע הזמן לקבל הבנה מלאה יותר ואבחנה מדויקת למצב שלנו. לשם כך אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת מדארט הוותיקה, שמסייעת לאין ספור מטופלים ברחבי כל הארץ לעבור הליך מהיר, מקצועי ומדוייק. השלבה הראשון הינו בדיקה מקיפה של מספר מומחים, לפי צרכי המטופל לקביעת תוכנית הטיפול / תוכניות הטיפול האפשריות.

לסיכום

אז כעת אנחנו בטוחים שאתם יודעים איך מתבצע שיקום פה בהרדמה מלאה ומבינים שאם אתם שייכים לקבוצת האנשים שלא מצליחים להתמיד בטיפול שיניים רגיל ומתמשך, ישנן אפשרויות נוספות. צרו עמנו קשר כדיי לקבל סיוע והסבר מקצועיים.