Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתבצעת הרדמה כללית לשיניים

אמנם הרדמה כללית נכנסת יותר ויותר לתחום רפואת השיניים ובכך מונעת מהרבה אנשים את הפחד הכרוך בטיפולים השונים, אבל עדיין ישנם רבים שחוששים מההרדמה עצמה, בד”כ בשל דעה קדומה וחוסר בידע עדכני. הצוות המקצועי במרפאות מדארט, בעל נסיון של מעל 30 שנה בטיפול במטופלים הסובלים מחרדה דנטלית יוכל להתאים את הטיפול המתאים לכל אחת ואחד.

 

קודם כל – מהי הרדמה כללית?

הרדמה כללית היא תהליך שנעבור טרם כניסה לטיפול כירורגי או טיפול שיניים, במסגרתו נקבל חומרים מטשטשים, שיגרמו לאובדן זיכרון לתקופת ההרדמה ולמצב שינה מלא. במקביל נקבל חומרים מדכאי כאב, כדי שלא נתעורר בסיום הטיפול עם כאב עז. התהליך נעשה על ידי אנשי מקצוע בלבד –  מרדימים מומחים ואחים מוסמכים בטיפול נמרץ ששומרים עלינו בזמן ההליך הרפואי לשמו הורדמנו. לאחר מכן נתאושש אט אט ובאופן הדרגתי בסוף הטיפול, עד לחזרה להכרה ותפקוד מלאים.

 

האם הרדמה כללית מסוכנת?

הרדמה כללית לכשעצמה היא פרוצדורה בטוחה בימינו, כמובן בהנחה שמבוצעת ע”י צוות מומחים מתאים ובחדר ניתוח מסודר. אבל, כאשר אנחנו מדברים על הליכים יחסית פשוטים שאינם מסכני חיים כמו טיפולי שיניים, ההרדמה הכללית בעיקר מסייעת לנו להפיג את הפחד מהטיפול ומסייעת לרופא לבצע את עבודתו בלי הפרעה במקרים של מטופלים שלא מסוגלים לשתף פעולה. הסיכונים והסיבוכים בטיפול בהרדמה כללית קשורים בד”כ לפרוצדורה הכירורגית המבוצעת בהרדמה.

 

טיפול שיניים בהרדמה במרפאות מדארט

אז עכשיו כשהבנו איך מתבצעת הרדמה כללית לשיניים, ניתן לפנות למרפאה שלנו לקביעת תור לייעוץ ואבחון. המרפאה שלנו היא מרפאה בעלת ותק של מעל לשלושה עשורים ואנו מנהלים מספר מרכזים ברחבי המדינה, על מנת לספק לכמה שיותר מטופלים את הטיפול לו הם זקוקים. אז גם אם אתם עדיין חוששים מהרדמה בעת טיפול שיניים, אנחנו כאן ללוות אתכם ולהרגיע לאורך כל הדרך.

 

השורה התחתונה

כעת למדנו איך מתבצעת הרדמה כללית לשיניים וגילינו שיש סביבה סטיגמה שלילית לא מדויקת ולכן נזכיר שחשש מטיפולים ומהרדמה כללית ניתן להפריך בקלות, עם קצת מידע והסברה מטעם הצוות הרפואי שלנו. לכן, מומלץ לזכור שטיפולי שיניים הם חשובים ביותר ואסור להימנע מהם, היות והימנעות עלולה לגרום לנזק חמור וקבוע, פי כמה וכמה ולהגדיל את הצורך בטיפול עתידי.