Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פנו אל מדארט לקבלת טיפול מקצועי ומסור

פנו אל מדארט לקבלת טיפול מקצועי ומסור

האם ניתן לבצע טיפולי שיניים מבלי לחוות אי נוחות? ביקור אצל רופא השיניים קשור לרוב לקונוטציות שליליות, כולל פחדים מכאבים וזמני המתנה ממושכים. הרדמה מלאה, לעומת זאת, פירושה שזה לא תמיד צריך להיות המקרה. טיפול שיניים בהרדמה מקל מאוד על חששות המטופל ומסיר כל אי נוחות המורגשת לאורך התהליך. במרפאות של מדארט תוכלו לבחור לבצע את הטיפול בהרדמה כללית, מה שיגרום לכם להרגיש בנוח לחלוטין.

מה המשמעות של טיפול שיניים בהרדמה

כאשר נותנים למטופל חומרי הרדמה כך שהוא נרדם במהלך טיפול רפואי, הוא נמצא בידיים טובות של הצוות הרפואי. מטרתו העיקרית של טיפול שיניים בהרדמה היא להרגיע את המטופל כך שהטיפול יוכל להתקדם כמתוכנן. באילו דרכים פועל חומר הרדמה? חומר הרגעה שנלקח בכמות מחושבת בקפידה יכול לעצור זמנית את פעילות מערכת העצבים. חומרי הרדמה הם תרופות שניתנות למטופל כדי לגרום לו להיות מחוסר הכרה, למנוע ממנו לחוש כאב, להרפות את השרירים ולשמור על קצב הלב שלו יציב. בזמן הזה רופא השיניים יכול לבצע בבטחה וביעילות גם טיפולים ארוכים ומורכבים.

מתי יש צורך להשתמש בהרדמה כללית לטיפולי שיניים?

יש לשקול טיפול שיניים בהרדמה אם להליך יש פוטנציאל לגרום לאי נוחות. רפואת שיניים שמרנית, רפואת שיניים לילדים, טיפול כירורגי והשתלות הן רק מעט מהטיפולים אותם ניתן עם הרדמה כללית. עם זאת, ישנם מקרים שבהם טיפול שיניים המבוצע בהרדמה מלאה הוא ממש הכרחי. בין אלה הם:

  • חרדה דנטלית. חלק מהמטופלים, מרוב אימה, אינם מוכנים להגיע לרופא השיניים כלל, בין אם זה לשיננית, סתימות, עקירות, שתלים, ציפויי חרסינה, טיפול תקופתי או כל דבר אחר.
  • אנשים שיש להם שיניים רגישות במיוחד או שיש להם מחלות שהופכות טיפול שיניים קבוע לבלתי אפשרי עשויים להפיק תועלת מביצוע טיפולי השיניים שלהם בזמן שהם בהרדמה כללית.
  • ניתן לבצע טיפולי שיניים ארוכים ומסובכים בהרדמה כללית. ניתן לבצע מספר טיפולי שיניים בפגישה אחת.

אם אתם מזהים את אחת הסיבות הללו אצלכם, אתם יכולים לשקול לבצע טיפול שיניים בהרדמה באחת ממרפאות מדארט. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום עם המרפאה הקרובה ביותר לביתכם בטלפון 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים

מידע נוסף מרחבי האתר