Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהי אסתטיקה דנטלית וכיצד ניתן לשמור על בריאות הפה?

ישנם סוגים שונים ומגוונים של טיפולי שיניים אך ב-2 העשורים האחרונים ניתן לראות שינוי מגמה משמעותי בסוגי הטיפולים הנפוצים. טיפולי השיניים אשר הפכו לפופולריים בשנים האחרונות הם טיפולי אסתטיקה לשיניים. מטרת טיפולי האסתטיקה היא להביא את חלל הפה למראה בריא, טבעי ויפה לעין. חלק מטיפולי האסתטיקה מתמקדים באסתטיקה בלבד וחלקם מתמקדים ב-2 דברים: המראה החיצוני של חלל הפה ובריאות השיניים והחניכיים.

אסתטיקה דנטלית וטיפולים בריאותיים

התקנת כתרים בחלל הפה נחשבת לטיפול בריאותי וחיוני עבור המטופל. כיום, ניתן להתקין כתרים אסתטיים אשר מספקים מראה של שן טבעית במקום השן החסרה. הכתרים האסתטיים עשויים בדרך כלל מזירקוניה ומחומרי גלם איכותיים לשמירה על הכתר לשנים רבות. 

טיפול בכתמים לבנים בשיניים

בין הטיפולים האסתטיים שמטרתם היא לשפר את האסתטיקה הדנטלית בחלל הפה, ניתן למצוא את הטיפולים לניקוי השיניים מכתמים לבנים. כתמים לבנים על השיניים יכולים להיווצר מסיבות שונות ולכן לפני כל טיפול אסתטי לניקוי הכתמים הלבנים, רופא השיניים מבצע אבחון בכדי למצוא את הסיבה להופעת הכתמים הלבנים ולתת את הטיפול המתאים ביותר. 

אורתודנטיה מקצועית

טיפולים נוספים המשפרים את מראה חלל הפה והשיניים הם טיפולי האורתודנטיה. טיפולי האורתודנטיה מתמקדים ביישור השיניים על-ידי טיפולים ייחודיים שמטרתם להביא למראה סימטרי של השיניים בחלל הפה. הטיפולים האורתודנטיים מתבצעים על-ידי מומחים בתחום על מנת להביא לתוצאות הרצויות למטופל ללא יצירת נזק לשיניים בטווח הארוך.

מרפאות מומלצות לאסתטיקה דנטלית

כאמור, טיפולי האסתטיקה לשיניים הם מגוונים וכל אחד יוכל למצוא את הטיפול המתאים עבורו. מרפאות השיניים המומלצות לטיפולי אסתטיקה דנטלית הן מרפאות המומחים של Medart. רשת מרפאות Medart היא רשת מרפאות שיניים ותיקה עם ניסיון של קרוב ל-3 עשורים בטיפולי שיניים מתקדמים וטיפולים אסתטיים לשיניים. במרפאות של רשת המומחים Medart, תוכלו למצוא את רופאי השיניים הטובים ביותר לאסתטיקה דנטלית. 

אסתטיקה דנטלית מקצועית של מרפאות המומחים של Medart רוצים לקבל עוד פרטים על הטיפולים האסתטיים המתקדמים של מרפאות המומחים Medart? השאירו פרטים באתר המקצועי של Medart ונציג יחזור אליכם בשיחת טלפון בהקדם. 

חיוך חדש ובריא - המומחים לשדרוג השיניים

טיפולי שיניים בהרדמה

טיפול בטשטוש / הרדמה או הרדמה מלאה, כללית מאפשר לרכז את כל טיפולי השיניים במהרה ולבצעם ע"י צוות רופאים ומומחים בפגישה אחת.

קרא עוד

השתלות שיניים

מדארט הינה רשת מרפאות רופאים ומומחים לרפואת שיניים ואסתטיקה דנטלית המתמחים בהשתלת שיניים במהרה ללא כאבים והשתלות שיניים.

קרא עוד
חוויית טיפול שיניים רגועה ובטוחה במרפאה שלנו

אסתטיקה דנטלית

אם אתם מעוניינים במראה פנים זוהר לחלוטין, שיעניק לכם חיוך יפה יותר והרבה יותר ביטחון עצמי, הצוות המקצועי של מדארט עומד לשירותכם.

קרא עוד
השתלת שיניים ללא ניתוח

שיקום הפה

כתרי חרסינה ללא בסיס מתכתי מאפשרים לרופא השיניים להגיע לרמת אסתטיקה גבוהה ביותר גם בעת ביצוע כתרים.

קרא עוד

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם