Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתר זירקוניה לשיניים

זקוקים להתקנת כתר לשיניים? אם לא שמעתם עד היום על כתר זירקוניה לשיניים, זה הזמן להכיר את סוג הכתר האיכותי ביותר הקיים היום! כתר הזירקוניה מתאפיין ביכולת למנוע גירוי של החניכיים והוא אינו סופג צבעי מאכל לאורך זמן. בנוסף לכך, כתר הזירקוניה מאפשר התקנת כתר למטופלים הסובלים מאלרגיה למתכת וצבעו אינו משתנה עם השנים, מה שהופך אותו לפתרון מושלם לכתרים בחזית קו השיניים. 
 
כתרים דיגיטליים בהתאמה אישית
 
כאשר אנו מתייחסים להתקנת כתרים, חשוב לדעת גם על דרך ההכנה שלהם בכדי לדעת מה הכי מתאים בשבילנו. שיטת ההכנה המסורתית של כתרים היא באמצעות הטבעה של תבנית השן על-ידי חומר סיליקון, כאשר באמצעות צורת ההטבעה מייצרים את הכתרים. השיטה הזו יצרה תבניות עם אי-דיוקים שברוב המקרים המטופל לא היה מודע אליהם. כיום, אחת השיטות המתקדמות ביותר ליצירת כתרים היא באמצעות אמצעים דיגיטליים. כתרים דיגיטליים מיוצרים בהתאמה אישית למבנה הנדרש לשן ונחשבים למדוייקים במיוחד, בתהליך מהיר יותר ובצורה אסתטית המקנה לכתר מראה טבעי ויפה. 
כתר זירקוניה לשיניים
 
ייצור כתרים לשיניים באמצעות מחשב
 
את פעולת ייצור כתרים לשיניים בדרכים המתקדמות היום, מבצעים כאמור באמצעות ציוד ממוחשב מתקדם. התקנת הכתרים הדיגיטליים ניתן לבצע במרפאות שיניים מקצועיות המתמחות בטיפולי אסתטיקה דנטלית הכוללים בין היתר גם התקנה של כתרים המתאפיינים במראה טבעי ואסתטי במיוחד. 
 
האם משתלם להתקין כתרי זירקוניה?
 
אם שאלתם את עצמכם איזו התקנת כתר משתלמת ביותר, כדאי שתקחו בחשבון התקנת כתרי זירקוניה. ברשת מרפאות השיניים מדארט Medart תוכלו לבצע התקנת כתרי זירקוניה באמצעות מיחשוב דיגיטלי המאפשר דיוק מירבי ליצירת כתרים איכותיים ואסתטיים לשיניים. רופאי השיניים של רשת מרפאות השיניים מדארט Medart כוללים רופאים מומחים בתחום הכתרים הדיגיטליים אשר נחשב לאחד התחומים החדישים ביותר לרפואת שיניים מתקדמת. 
 

רשת מרפאות השיניים מדארט Medart מציעה – התקנת כתר זירקוניה לשיניים

 
רוצים לקבל פרטים נוספים על כתר זירקוניה לשיניים של רשת מרפאות השיניים מדארט Medart? זה הזמן ליצור קשר ישירות עם מוקד הרשת ולקבל את כל הפרטים העדכניים ביותר על טיפולי התקנת הכתרים הדיגיטליים מחומר הזירקוניה. ליצירת קשר עם מוקד רשת מרפאות השיניים מדארט Medart, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש הדף!