Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ו׳ בת 52

לפני: ו׳ סובלת מחרדה דנטלית מילדותה. כל עשור לערך נאלצת לעבור טיפול תחת הרדמה כללית. טיפול אחרון לפני ארבע עשרה שנים. לא עושה טיפולים רגילים או טיפולי שיננית.
בטיפול האחרון השיקום בוצע עם מישורי סגר לקויים, ההפרעה הזו הביאה את ו׳ לבדיקה מחודשת. לפני הטיפול עמדו בפנינו שתי משימות – לתקן את הבעיה האסתטית ואת מישורי הסגר הלקויים והשניה – מחלת חניכיים חריפה.
אחרי: לאחר חמש שעות תחת הרדמה כללית הוסר השיקום הישן, בוצעו טיפולי שורש, מבנים וגשרים חדשים בכל הפה. בוצע ניקוי עמוק וניתוח חניכיים בכל הפה.
ו׳ שוחררה עם שני גשרים זמניים חדשים במישורי סגר תקינים. בשל השינוי הנרחב וטיפול החניכיים העמוק יש להמתין כחודשיים לריפוי והסתגלות וביצוע שינויים לפי הצורך, לפני מעבר לשיקום הקבוע.
מישורי סגר חדשים לא מתבטאים רק בצורת השיניים, אנו בוחרים את המנח החדש לפי יחס אידיאלי בין הלסתות שינוי הגובה מתרחש בדרך כלל לאט לאט ולכן לא חשים בכך. התאמת הגובה הורטיקאלי מבוצעת בפעם אחת ואחר כך איזונים קלים. השינוי המהיר מחייב הסתגלות. החזרת הגובה מלווה ביתרונות נוספים: יישור זווית הפה, תמיכה טוב יותר לשפה והחזרת עובי לשפה. שיפור מרווח הנשימה ב״אחורי הלשון״ שמשמעו הקטנת הנטייה לנחירות.

עדי-1 עדי-2