Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי מומלץ להשתמש בגז צחוק לטיפול שיניים?

מתי מומלץ להשתמש בגז צחוק לטיפול שיניים?

הפחד מרופא השיניים או מטיפולי שיניים הוא סימפטום בולט של חרדה דנטלית, שהיא בעיה רווחת. במקרים רבים כדי להקל על הליך הטיפול, ולעזור למטופל להתמודד עם הפחד שלו רופא שיניים יכול לבצע טיפול שיניים בגז צחוק. מטופלים מקבלים תחמוצת חנקן, או גז צחוק, מרופאי השיניים על ידי חבישת מסכה שתוכננה במיוחד המכסה את האף ולא את הפה. לשילוב של תחמוצת החנקן וחמצן יש השפעה מרגיעה. בזמן מתן התרופה, המטופל ער ומסוגל להמשיך לנשום באופן עצמאי דרך האף. גם במרפאות מדארט תוכלו למצוא טיפולי שיניים עם גז צחוק, אשר עוזרים להרגעת המטופל בזמן הטיפול.

היתרונות של טיפול שיניים בגז צחוק

לגז צחוק יש יישומים שונים והוא יכול לעזור לאנשים בדרכים רבות ושונות. לדוגמה:

  • טיפול שיניים בגז צחוק גורם למטופלים להרגיש יותר בנוח, ומאפשר להם להיות רגועים במהלך ההליכים הרפואיים. זהו הטיפול האידיאלי לאנשים חרדתיים מכיוון שהוא משפר את התחושה שלהם, מפחית את אי הנוחות שלהם, מעלה את סף הכאב ומוריד את תחושת הזמן..
  • ניתן להשתמש בגז צחוק במהלך הטיפול באופן מיידי. תוך דקות לאחר שאיפת תחמוצת החנקן, המטופל אמור להתחיל להרגיש בנוח יותר.
  • להרגעה עם תחמוצת החנקן יש פרופיל בטיחות גבוה מאוד. הרמות של הגז נבדקות ומשונות על ידי רופא השיניים לאורך הטיפול לצרכיו האישיים של כל מטופל. אבל בכל מצב המטופל נושם מינימום של 30% חמצן שזה יותר חמצן מבאויר החדר (21% חמצן).
  • השפעות שליליות מינימליות: ההשפעות של גז צחוק מתפוגגות במהירות עם הסרת המסכה. מטופלים יכולים להמשיך בחיי היום-יום שלהם באין מפריע, מכיוון שאין השלכות שליליות לביצוע טיפול שיניים בגז צחוק. הגז אינו נספג לרקמות השומן ולכן פינויו מהגוף מהיר מאוד.

האם אתם צריכים גם לקחת גז צחוק?

השיחה עם רופא השיניים המקצועי של מרפאות מדארט היא השיטה הטובה ביותר לברר אם אתם צריכים לעבור טיפולי שיניים עם גז צחוק. על מנת לקבוע אם גז צחוק הוא הטיפול הנכון בטוח עבורכם, רופא השיניים יבדוק את ההיסטוריה הרפואית שלכם. הגיע הזמן שתתגברו על הפוביה שלכם מרופא השיניים. שוחחו על השימוש בגז צחוק בזמן הטיפולים עם רופא השיניים. לחומר הרגעה זה יש תוצאות יוצאות דופן. גז צחוק מאפשר למטופלים להירגע במהלך טיפולי השיניים, ומאפשר לרופאים להשלים יותר טיפולים בפגישה אחת. לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות צרו קשר עוד היום עם מרפאות השיניים מדארט. צלצלו 1-599-50-1599

לייעוץ וקבלת פרטים

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

המלצות מלקוחות מרוצים

מידע נוסף מרחבי האתר