Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ישנן סיבות רבות שעשויות לגרום לשיניים שלנו מראה לא אסתטי, לדוגמה: רווח בין השיניים, כתמים על השיניים או הצהבת שיניים, מנח לא תקין או מבנה שיניים לא אסתטי. את כל המצבים הללו ניתן לתקן בעזרת  ציפוי חרסינה לשיניים למינייט. מדובר בשיטה נפוצה כאשר האופציה האורתודנטית אינה מתאימה או אינה יכולה לתת מענה. ציפוי חרסינה לשיניים למינייט נותן את המענה האולטימטיבי לבעיות שונות, בעיקר הויזואליות.

ציפוי למינייט לשיניים

יש כאלה שניחנו בשיניים לבנות ויפות, ויש כאלה שצריכים להתאמץ קצת יותר על מנת להגיע לחיוך שחושף שיניים נקיות וטבעיות. אם השיניים שלכם לא נראות כפי שהייתם רוצים שיראו, ציפוי למינייט לשיניים יעשה את מה שגנטיקה לא הצליחה לעשות. מראה השיניים שלכם היא לא גזרה משמיים. קבוצת מרפאות Medart (מדארט) מציעה לכם מגוון טיפולים ביניהם ציפוי למינייט לשיניים מחיר מעולה כדי שלכל אחד ואחת תהיה נגישות לחיוך שהוא או היא רוצה.

ציפוי למינייט לשיניים מחיר

ציפוי למינייט שיניים מעניק פתרון מעולה לחיוך טבעי. מדובר בחיפוי דק שמעניק מראה מעוצב וקלאסי לשן וחיוך מושלם עבורכם. מחירי ציפוי למינייט שיניים כיום שווים לכל נפש. אנחנו במרפאות Medart (מדארט) מאמינים שלכל אחד מגיע חיוך מושלם ולכן באים לקראתכם עם מחירים משתלמים ופריסת תשלומים לנוחיותכם.

ערך מוסף שציפוי שיניים מעניק

ציפוי חרסינה לשיניים למינייט היא בחירה נפוצה לבעלי שיניים לא אסתטיות, שבורות, סדוקות או מוכתמות. מעבר לעובדה שהציפוי נותן מענה אסתטי, הוא מעניק מענה בריאותי ומחזק את השן. על מנת להבין מה הוא הציפוי הנכון עבור השיניים שלכם, אנו מזמינים אתכם להגיע אל אחת המרפאות שלנו במדארט על מנת לעבור בדיקת התאמה. ציפוי למינייט הוא הציפוי על בסיס חרסינה, זהו חומר ממנו מכינים כתרים, הוא חזק ועמיד לאורך שנים רבות.

ואם כבר ציפוי, אז עם הטובים ביותר

מדארט Medart)) היא רשת מרפאות שיניים ותיקה. בזכות מקצועיות ללא פשרות, חדשנות טכנולוגית, וצוות מנוסה, אנחנו מובילים את תחום רפואת השיניים בארץ ומציעים מגוון פתרונות לבעיות שיניים מכל הסוגים, ביניהן גם ציפויי שיניים. בואו ותגלו בעצמכם מה זאת מקצועיות, אכפתיות, סבלנות ויחס אישי. אלפי לקוחות מרוצים הם המוניטין שלנו, הם ההוכחה להצלחתנו.